Повече от няколко цвята

Повече от няколко цвята

Ако не инвестирате време в това да разкриете детайлите около бранда си, задържането на целевата аудитория ще бъде много по-трудно, отколкото си представяте, смята Нишу Джаин в свой материал за Medium.

Помислете за цялостното изживяване, което искате клиентът да изпита, когато пазарува от вас. Фокусирайте се върху голямата картина, а не само върху нейните цветове.

Брандингът е жизненоважна част от бизнеса. Първоначалното ви представяне пред потребителите им дава представа за това кои сте вие и какво предлага компанията ви. Представете си визиите като лицето на бизнеса ви, а брандът – като неговата душа. Ето и няколко разяснения, които ще ви помогнат да мислите за брандинга отвъд цветовете.

Брандът ви е вашето лично обещание към потребителя

Той позволява на хората да научат повече за това какво могат да очакват от вашите продукти и/или услуги, обещаващи ли са те, както и с какво сте по-добри от конкуренцията. Визуалният маркетинг е процесът на внедряване на картини, цветове и други визуални елементи в бизнеса, свидетелстващи за стойността на компанията ви.

Светът на маркетинга се променя постоянно, а това означава, че бизнесът ви трябва да се адаптира. Колкото по-добър облик има той, толкова по-лесни ще са трансформациите.

Брандът е в основата, а стабилното надграждане е свързано с откриването на добра палитра, отговаряща на пулса на аудиторията.

Изпратете ясно послание

Покажете на потребителите своята същност и какво се крие в същината на бизнеса ви. Помислете за стойностното предложение, което искате да представите на аудиторията.

Целта ви е да създадете впечатление и да предадете послание, което резонира с хората. Изграждането на правилното бранд послание може да вдъхнови и мотивира потребителите да се привържат към бранда. Това, комбинирано с първоначални визии, цветове и снимки, може да е началото на една топла връзка с клиента.

[[{"fid":"371031","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":705,"width":875,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Medium

Много е важно като бранд да подчертаете философията си и да зададете тон на аудиторията. Посланието ви влияе на репутацията и начина, по който хората виждат компанията.

Гласът и тонът на бранда

Всичко, което представяте на потребителите, е форма на съдържание. Целта е да ги накарате да се чувстват развълнувани от това, че са ви открили и могат да се припознаят във вас. Бъдете това, което до момента им е липсвало.

Отделянето на време за изграждане на стратегия за привличане на аудиторията се отплаща, превръщайки бранда ви от обикновен във влиятелен и неповторим.

Фокусирайте се върху това, което искате всеки да знае за вас, изградете бранд информираност и значими, надеждни взаимоотношения.

Хората са много по-склонни да се свързват емоционално с нещо, когато припознаят самите себе си в него, отколкото чрез реклама.

По материал на Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
За първи път: Съд в Гърция наложи 1,7 млн. евро глоба за жестокост към животни
Специалистът Моуриньо остави 747 000 евро сметка за хотел при напускането на „Фенербахче“
Президентът наложи вето върху решението за назначаване на особен управител в Лукойл
Борисов: Имаме име за особен управител в "Лукойл", чакаме Радев да се произнесе
Корупционен скандал в Украйна: $100 млн. източени от енергетиката, кой е виновен?
Силна магнитна буря може да доведе до появата на сияние над България
Енергийният министър: България има бензин за половин година и дизел за четири месеца