Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Правилното послание
Много предприемачи са обсебени от това просто да бъдат в социалните медии, вместо да инвестират време и енергия в по-важните аспекти от тяхното послание – историята им.
Истина е, че силното онлайн присъствие е важно за бранда, защото помага за изграждането на лоялност. Фокусирането върху това обаче не е толкова от значение, колкото хората си мислят, смята Джоън Уестънбърг, основател и главен изпълнителен директор на Studio Self.
Присъствието във всички платформи без достатъчно внимание върху съдържанието не ви отвежда никъде. Ако нямате правилните продукти и услуги, ако нямате правилните послание и история, няма смисъл да се фокусирате върху социалните медии. Присъствието само по себе си не означава много без това, което застава зад него.
Фокусирайте се върху фундаменталните аспекти на посланието
На първо място, трябва да разбирате клиентите си и това, което ги мотивира. Това ще помогне на бизнеса ви да се разрасне и да просъществува с години. Трябва да знаете какво искат. Обичайно желанието им не се свежда само до един продукт или до една услуга. Те искат изживяване.
Значението на работата
Трябва да запазите онлайн присъствието релевантно, подходящо за клиентите ви. Когато не сте в крак с техните нужди, ще откриете, че социалните ви медии са без значение. Потребителите ще отидат другаде и ако вашият бизнес не расте, трябва да се запитате защо. Прекарвате ли достатъчно време в опознаване на аудиторията? Вършите ли си работата по отношение на удовлетворяването на техните потребности?
Кой е идеалният клиент?
Концентрирайте се върху изграждане на връзка с потребителя си. Създайте дългосрочни взаимоотношения, защото без да отправяте правилното послание на правилните хора, се натъквате на риска от привличане на много и различни аудитории.
Правете повече с по-малко
Едно от ключовите неща, които всеки предприемач може да направи, е да подобри изживяването на потребителите онлайн. Да правиш повече с по-малко в добър начин да изгладиш какво точно може да се направи по отношение на изграждането на достъпно и автентично присъствие. По-добре е да се позиционирате в една-единствена платформа перфектно, отколкото да сте навсякъде половинчато.
По материал на Джоън Уестънбърг за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.