Празничните тактики, които трябва да приложите тази година: Част 1

Празничните тактики, които трябва да приложите тази година: Част 1

Празничният сезон наближава и е време маркетолозите да започнат да мислят как да го кажат с брандовете си. Има редица начини това да се случи, пише Райли Вигърс в Three Girls Media. Ето някои от тях.

Започнете отрано

Формирайте маркетинг плана и задействайте идеите си. Можете да плавно да включите празничното настроение в кампаниите си, както направи Марая Кери наскоро. За мнозина All I Want for Christmas Is You е любимата коледна песен, затова в началото на октомври по време на интервю от дома си музикалната изпълнителка дискретно показа украсената си елха, което мигновено напомня за празничния ѝ албум.

Въвлечете потребителите

Създадйте кампания, в която и потребителите ви да участват активно. Добър пример дава брандът Starbucks, който подтиква хората да създадат празничен дизайн на чаша, а най-добрите идеи ще бъдат произведени и продавани в магазините на веригата.

„Можете да включите празничното настроение в маркетинга си и в по-малък мащаб. Ако имате физически продукт, можете да помолите хората да го снимат в коледна обстановка. Прибавете привлекателен хаштаг и сте създали план за безплатен маркетинг. Публикувайте най-добрите или предложете награда“, казва Ерин Макдоналд в Expert Media Design.

Използвайте сезонни кампании в Google Ads

Независимо какъв е бизнесът ви, Google Ads е страхотно място да стартирате кампания и да таргетирате хората, заинтересовани от празничния шопинг.

Например, ако продавате дамско облекло, можете да таргетирате ключови думи като „подарък за майка“, „празничен пуловер“ и др. и да създадете специфични реклами, предлагащи стимули за пазаруване по време на празничния сезон. Подчертайте предимствата, които давате, независимо дали става въпрос за 20% отстъпка или безплатна доставка, уверете се, че клиентът го е разбрал.

Ето няколко маркетинг съвета от WordStream:

  • Използвайте сезонно копи
  • Подчертайте специалните оферти
  • Създайте усещане за неотложност на покупката
  • Направете рекламата си релевантна
  • Създайте си график

Празнични подаръци

Създайте томбола за раздаване на подаръци в основните социални медии, в които се развивате. Независимо дали ще изберете да предоставите голямо намаление, безплатен допълнителен подарък към всяка поръчка или нещо напълно безплатно, въвлечете хората в празничния дух. Обичайно молбата за коментари, споделяния и харесвания от страна на последователите е лесна и добра тактика за още по-голяма ангажираност към публикациите.

Очаквайте продължение!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ