Празничните тактики, които трябва да приложите тази година: Част 1

Празничните тактики, които трябва да приложите тази година: Част 1

Празничният сезон наближава и е време маркетолозите да започнат да мислят как да го кажат с брандовете си. Има редица начини това да се случи, пише Райли Вигърс в Three Girls Media. Ето някои от тях.

Започнете отрано

Формирайте маркетинг плана и задействайте идеите си. Можете да плавно да включите празничното настроение в кампаниите си, както направи Марая Кери наскоро. За мнозина All I Want for Christmas Is You е любимата коледна песен, затова в началото на октомври по време на интервю от дома си музикалната изпълнителка дискретно показа украсената си елха, което мигновено напомня за празничния ѝ албум.

Въвлечете потребителите

Създадйте кампания, в която и потребителите ви да участват активно. Добър пример дава брандът Starbucks, който подтиква хората да създадат празничен дизайн на чаша, а най-добрите идеи ще бъдат произведени и продавани в магазините на веригата.

„Можете да включите празничното настроение в маркетинга си и в по-малък мащаб. Ако имате физически продукт, можете да помолите хората да го снимат в коледна обстановка. Прибавете привлекателен хаштаг и сте създали план за безплатен маркетинг. Публикувайте най-добрите или предложете награда“, казва Ерин Макдоналд в Expert Media Design.

Използвайте сезонни кампании в Google Ads

Независимо какъв е бизнесът ви, Google Ads е страхотно място да стартирате кампания и да таргетирате хората, заинтересовани от празничния шопинг.

Например, ако продавате дамско облекло, можете да таргетирате ключови думи като „подарък за майка“, „празничен пуловер“ и др. и да създадете специфични реклами, предлагащи стимули за пазаруване по време на празничния сезон. Подчертайте предимствата, които давате, независимо дали става въпрос за 20% отстъпка или безплатна доставка, уверете се, че клиентът го е разбрал.

Ето няколко маркетинг съвета от WordStream:

  • Използвайте сезонно копи
  • Подчертайте специалните оферти
  • Създайте усещане за неотложност на покупката
  • Направете рекламата си релевантна
  • Създайте си график

Празнични подаръци

Създайте томбола за раздаване на подаръци в основните социални медии, в които се развивате. Независимо дали ще изберете да предоставите голямо намаление, безплатен допълнителен подарък към всяка поръчка или нещо напълно безплатно, въвлечете хората в празничния дух. Обичайно молбата за коментари, споделяния и харесвания от страна на последователите е лесна и добра тактика за още по-голяма ангажираност към публикациите.

Очаквайте продължение!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Велосипедист покорява планините в това поразително видео
Goldman Sachs ще управлява пенсионни активи на Shell за 40 милиарда долара
Жива акула на повече от 5 века откриха край Гренландия
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон