Празничните тактики, които трябва да приложите тази година: Част 2

Празничните тактики, които трябва да приложите тази година: Част 2

Празничният сезон наближава и е време маркетолозите да започнат да мислят как да го кажат с брандовете си. Има редица начини това да се случи, пише Райли Вигърс в Three Girls Media. Препоръките в първата част бяха кампаниите да започнат от по-рано и в тях активно да са въвлечени потребителите. Добра платформа за реализиране на целите е Google Ads, а сред най-печелившите тактики са празничните томболи.

Ето какви съвети споделя още Вигърс.

Сезонни имейли

Според WordStream ако празничното настроение не е част от имейл маркетинга, брандовете допускат голяма грешка. „Празниците вдъхват спомени в съзнанието на купувачите, така че примамването им със забавни сезонни имейли е чудесен начин да достигнете до тях чрез пощата им“, пишат от платформата.

Докоснете сърцата им

Празниците носят топло и приятно усещане за повечето хора. Въпреки че е важно да се помни, че това време от годината може да не е любимо на всички, хората все пак имат емоционална връзка с него.

Емоциите водят до действия, затова сега е време да впрегнете маркетинг усилията си. Освен това емоцията невинаги означава да разплакваш всички; използването на хумора в посланията е добра идея в коледния сезон.

Креативни видеа

Отново според WordStream няма по-добър начин един бизнес да комуникира празнично послание от видеото. Независимо дали за какво става дума, изпращането на клип с добри пожелания приповдига настроението много повече от публикация в социалните мрежи.

Празнично парти

В условията на глобална пандемия също може да се намери креативна алтернатива за провеждането на празнични събития. Най-подходящият вариант е дигиталното пространство, независимо дали партито е за служителите, или за потребителите. И за да е още по-забавно, добавете тематичен елемент – например конкурс за най-хубав коледен пуловер или нещо друго, обвързано със зимния сезон.

По материал на Three Girls Media

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ