Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Празничните тактики, които трябва да приложите тази година: Част 2
Празничният сезон наближава и е време маркетолозите да започнат да мислят как да го кажат с брандовете си. Има редица начини това да се случи, пише Райли Вигърс в Three Girls Media. Препоръките в първата част бяха кампаниите да започнат от по-рано и в тях активно да са въвлечени потребителите. Добра платформа за реализиране на целите е Google Ads, а сред най-печелившите тактики са празничните томболи.
Ето какви съвети споделя още Вигърс.
Сезонни имейли
Според WordStream ако празничното настроение не е част от имейл маркетинга, брандовете допускат голяма грешка. „Празниците вдъхват спомени в съзнанието на купувачите, така че примамването им със забавни сезонни имейли е чудесен начин да достигнете до тях чрез пощата им“, пишат от платформата.
Докоснете сърцата им
Празниците носят топло и приятно усещане за повечето хора. Въпреки че е важно да се помни, че това време от годината може да не е любимо на всички, хората все пак имат емоционална връзка с него.
Емоциите водят до действия, затова сега е време да впрегнете маркетинг усилията си. Освен това емоцията невинаги означава да разплакваш всички; използването на хумора в посланията е добра идея в коледния сезон.
Креативни видеа
Отново според WordStream няма по-добър начин един бизнес да комуникира празнично послание от видеото. Независимо дали за какво става дума, изпращането на клип с добри пожелания приповдига настроението много повече от публикация в социалните мрежи.
Празнично парти
В условията на глобална пандемия също може да се намери креативна алтернатива за провеждането на празнични събития. Най-подходящият вариант е дигиталното пространство, независимо дали партито е за служителите, или за потребителите. И за да е още по-забавно, добавете тематичен елемент – например конкурс за най-хубав коледен пуловер или нещо друго, обвързано със зимния сезон.
По материал на Three Girls Media
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.