Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Преди да влезете в мрежата: Част 1
Маркетолозите имат малко съмнения за това как социалните мрежи се отразяват на брандовете им. Всички сме чували истории за компании или продукти, които стават вирусни от един-единствен пост. Това, за което не чуваме толкова често, е подготовката, която компаниите правят, преди да създадат официални акаунти в социалните платформи. Според Хилел Фълд има пет важни стъпки, през които трябва да преминете, преди да създадете акаунтите си. За тях той разказва в публикация за изданието Inc.
Определете таргет аудиторията
Бихте помислили, че това е напълно очевидно, но моят опит ми казва друго. Не създавайте акаунт в Twitter, защото сте чули, че това се очаква да направите. Първо се запитайте към кого насочвате усилията си в социалните мрежи.
Определянето на целевата аудитория е изключително важно не само за социалните мрежи, но за целия ви маркетинг. Как бихте могли да използвате платформите, ако дори не знаете на кого говорите?
Интересувате ли се от достигане до определена възрастова група? Хора, живеещи на определено място? Може би това са хора с определен пост в някоя организация. До когото и да се опитвате да достигнете, уверете се, че имате пълна яснота по въпроса.
Разберете къде аудиторията ви прекарва времето си
Разбрали сте кого таргетирате в социалните мрежи. Фантастично. Сега разберете къде са те. Например ако таргетирате главен технологичен директор в организация, TikTok вероятно не е платформата за вас. Ако обаче целевата ви аудитория са тийнейджъри, със сигурност LinkedIn ще е загуба на време.
Въпросът е, че след като разберете с кого говорите, следва да разберете къде ще говорите с него.
Уверете се, че имате ценно съдържание за споделяне
Отново – това дори не трябва да се споменава, но за съжаление съм виждал твърде много маркетолози да създават акаунти в социалните мрежи за своята компания, без да имат представа какво ще споделят. Като цяло маркетингът на съдържанието е супер мощен инструмент, но в този случай е абсолютно задължителен. Не създавайте просто нова страница във Facebook за компанията си, без да знаете какво ще споделяте там.
Типът съдържание, което трябва да споделяте, не е за саморекламиране, а по-скоро ориентирано към стойност. С други думи дайте на хората причина да ви следват.
Хилел Фълд за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.