Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Преди да влезете в мрежата: Част 2
Маркетолозите имат малко съмнения за това как социалните мрежи се отразяват на брандовете им. Всички сме чували истории за компании или продукти, които стават вирусни от един-единствен пост. Това, за което не чуваме толкова често, е подготовката, която компаниите правят, преди да създадат официални акаунти в социалните платформи. Според Хилел Фълд има пет важни стъпки, през които трябва да преминете, преди да създадете акаунтите си. За тях той разказва в публикация за изданието Inc.
В първата част стана дума за определянето на таргет аудиторията, разбирането къде прекарва времето си тя и създаването на ценно съдържание за нея. Ето кои са останалите две препоръки на Фълд.
Създайте реална стратегия и цел
Какво се надявате да постигнете в социалните мрежи? Повече продажби? Повече интерес от инвеститори? Може би търсите да наемете таланти. Това са въпроси, които задължително трябва да зададете, преди да се впуснете в платформите. Стратегията и целта ще повлияят дълбоко на типа съдържание или ангажираност, които ще създавате във вашите акаунти.
Например ако искате да привлечете таланти, може би визуална платформа като Instagram, където да споделяте информация за компанията ви, може да е правилно за вас. Ако това наистина е вашата цел, типът съдържание, което споделяте, трябва да е съобразено с привличането на таланти. Ако целта ви е да привлечете инвеститори, може би ще се съсредоточите повече върху размера на пазара и възможностите.
За да извлечете наистина максимума от социалните мрежи, уверете се, че знаете какво правите и как ще го направите.
Посочете много ясни метрики за успеха
Определили сте аудиторията си, разбрахте къде е, произвеждате съдържание, изградили сте стратегия. Сега какво? Преди да започнете действителното туитване и публикуване, определете как ще разберете дали успявате, или не.
Измервате ли успеха по брой последователи? Може би това е ангажираността, изразяваща се в отговори или споделяния? Може би е трафикът, насочен към уебсайта ви?
Ако създадете фирмените си акаунти и започнете да публикувате, без да дефинирате показатели за успех, ще „стреляте в тъмното“, без да знаете дали сте на правилния път към успеха.
Изводът е, че е вярно, че социалните мрежи може да са изключително ефективни и въздействащи, но не се заблуждавайте, че можете просто да влезете в потока, без да се подготвите предварително.
Хилел Фълд за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.