TikTok за малкия и среден бизнес

TikTok за малкия и среден бизнес

TikTok публикува ново ръководство от 60 страници за това как малките и средни предприятия могат да използват инструментите в платформата, включително набор от съвети и различни казуси, за да изградят по-ефективна маркетинг стратегия. Наръчникът е част от по-широката инициатива на платформата „Месец на малкия бизнес“, пише socialmediatoday.com

Новото ръководство изглежда очертава предимствата на TikTok за насърчаване на малкия бизнес и включва редица статистически данни за ангажираност и показатели, съобразени с този подход. То включва и набор от съвети, предназначени да помогнат на марките да прилагат по-ефективен подход към техните маркетингови усилия в TikTok по отношение на бранд съдържанието и публикациите. 

Конкретните бележки предоставят ясни съвети за това какво точно трябва да правят марките, за да увеличат максимално ефективността си на платформата, и за това какво работи най-добре по отношение на марковото съдържание и публикации. В помощ на бизнеса TikTok включва и редица казуси и примери, илюстриращи ключовите моменти, които предоставят ценна перспектива за подпомагане при планирането на стратегията. 

[[{"fid":"374825","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":393,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ