Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|За маркетинга пред студенти
Всяка есен една любопитна и любознателна таргет група с голям бъдещ потенциал отново се окомплектова в пълен състав. Говорим за студентите.
Mаркетинг специалистите добре знаят, че това е времето да се привлече вниманието им. Все пак тази група е част от апетитната демографска аудитория между 18 и 30 г., която е готова да работи, да потребява и харчи.
Да се продава на студенти обаче не е лесно, коментира електронното издание на сп. Entrepreneur. Маркетингът, насочен към тези клиенти винаги е изправен пред особени предизвикателства, защото често те са неустойчиви и трудно дават пари за нещо, което не им се струва достъчно "яко".
Ако сте решили да пробивате на този пазар, знайте, че се целите в перспективна, но подвижна мишена. Ето няколко съвета, които ще ви помогнат да ударите десетка:
1. Фокусирайте се върху мобилния маркетинг. Студентите сменят местоживеенето си постоянно. Ако предлагате услуга, задължително разкажете за нея в интернет. Постарайте се рекламата й да присъства в приложенията за смартфони и въобще в мобилния интернет.
2. Давайте направо. Направете съобщението максимално опростено и бързо. Тези хора са натоварени със сложни лекции, сложни учебни графици и имат усложнен живот.
3. Не опитвайте да сте "готини", ако не сте. Не ги дразнете с изкуствени фрази и измислени новости, защото са много критични.
4. Направете изпипан продукт, преди да започнете да им го хвалите. Студентите са мечтата, или кошмарът, на рекламодателя. В тази общност най-добре действа маркетингът "от уста на уста". Те се виждат често на едно място и винаги търсят горещи теми, които да коментират. Ако ви харесат, ще станете хит. Ако имате някакви грешки, обаче, ще ви „разкъсат”.
5. Спечелете на своя страна мама и татко. По-голямата част от студентите обикновено не разполагат с много пари в брой. Бюджетът им е ограничен. Чувствителни са, когато стане дума за харчене на пари и много често, волно или неволно, се консултират с родителите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.