Препоръчано от Facebook

Препоръчано от Facebook

Препоръчано от Facebook

От самото начало на пандемията от коронавируса Facebook не спира да демонстрира своята ангажираност към всички свои общности – от служителите, през обикновения потребител, до рекламодателите, от които силно зависи.

В помощ на бизнеса от социалната платформа създадоха подробен списък с препоръки за комуникация с бранд аудиториите в извънредната ситуациция.

Според Facebook при интеракциите с публиката в условията на пандемия трябва:

  • Да се фокусирате върху здравето и безопасността на приятелите и близките
  • Да мотивирате аудиторията да бъде позитивна
  • Да насърчавате даренията за благотворителни каузи
  • Да преосмислите реализацията на идеи, които сте забравили във времето

Как да комуникираме?

Ангажираност

  • Редовно отговаряйте на потребителски коментари, за да покажете подкрепа. Така ще дадете на общността си чувство за по-голяма свързаност в извънредната ситуация;
  • Коментирайте съдържанието на хората, предизвикайте дискусия;
  • Насърчете партньорите си да разпространяват достоверна информация и да бъдат позитивни.

Релевантност

  • Използвайте хаштагове, свързани с пандемията, за да сортирате съдържанието си, като например #SafeHands, с който Световната здравна организация обозначава свое предизвикателство към обществото;
  • Оптимизирайте съдържанието си с изчистени заглавия и описания
  • Отбелязвайте релевантни хора и локации, за да достигнете до максимално релевантна аудитория.

Оригиналност

  • Избягвайте да публикувате съдържание от други страници и заложете на свое собствено, макар да отнеме повече време. Изключение, разбира се, са постове на здравни организации, свързани с поддържане на добра хигиена и др.

Постоянство

  • Публикувайте редовно в работещи за вас времеви интервали;
  • Споделяйте новости около бранда си и залагайте на визуално задържание, за да задържите вниманието на аудиторията.

Внимание

  • За да си осигурите по-дълга гледаемост и да подобрите резултатите за профила си, създавайте видеа с продължителност над 3 минути.

В инструмента “Stories” („Истории“)

Персонализирайте историите си с креативни инструменти и интерактивни стикери, разпространявайте указанията на здравните власти, както и информация за организации, които помагат на хора в нужда. Тествайте нови концепции, организирайте анкети, искайте обратна връзка.

В случай че трябва да записвате видеа, платформата дава препоръки и за създаване на студио у дома.

Необходими материали: преносима лампа, селфи стик, трипод, допълнителен реквизит

Детайли: заложете на естествената светлина на помещенията, а за добро качество на звука ограничете максимално всички фонови шумове и правете предварителни тестове

Всички препоръки на Facebook вижте тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ