Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Препоръчано от Facebook
От самото начало на пандемията от коронавируса Facebook не спира да демонстрира своята ангажираност към всички свои общности – от служителите, през обикновения потребител, до рекламодателите, от които силно зависи.
В помощ на бизнеса от социалната платформа създадоха подробен списък с препоръки за комуникация с бранд аудиториите в извънредната ситуациция.
Според Facebook при интеракциите с публиката в условията на пандемия трябва:
- Да се фокусирате върху здравето и безопасността на приятелите и близките
- Да мотивирате аудиторията да бъде позитивна
- Да насърчавате даренията за благотворителни каузи
- Да преосмислите реализацията на идеи, които сте забравили във времето
Как да комуникираме?
Ангажираност
- Редовно отговаряйте на потребителски коментари, за да покажете подкрепа. Така ще дадете на общността си чувство за по-голяма свързаност в извънредната ситуация;
- Коментирайте съдържанието на хората, предизвикайте дискусия;
- Насърчете партньорите си да разпространяват достоверна информация и да бъдат позитивни.
Релевантност
- Използвайте хаштагове, свързани с пандемията, за да сортирате съдържанието си, като например #SafeHands, с който Световната здравна организация обозначава свое предизвикателство към обществото;
- Оптимизирайте съдържанието си с изчистени заглавия и описания
- Отбелязвайте релевантни хора и локации, за да достигнете до максимално релевантна аудитория.
Оригиналност
- Избягвайте да публикувате съдържание от други страници и заложете на свое собствено, макар да отнеме повече време. Изключение, разбира се, са постове на здравни организации, свързани с поддържане на добра хигиена и др.
Постоянство
- Публикувайте редовно в работещи за вас времеви интервали;
- Споделяйте новости около бранда си и залагайте на визуално задържание, за да задържите вниманието на аудиторията.
Внимание
- За да си осигурите по-дълга гледаемост и да подобрите резултатите за профила си, създавайте видеа с продължителност над 3 минути.
В инструмента “Stories” („Истории“)
Персонализирайте историите си с креативни инструменти и интерактивни стикери, разпространявайте указанията на здравните власти, както и информация за организации, които помагат на хора в нужда. Тествайте нови концепции, организирайте анкети, искайте обратна връзка.
В случай че трябва да записвате видеа, платформата дава препоръки и за създаване на студио у дома.
Необходими материали: преносима лампа, селфи стик, трипод, допълнителен реквизит
Детайли: заложете на естествената светлина на помещенията, а за добро качество на звука ограничете максимално всички фонови шумове и правете предварителни тестове
Всички препоръки на Facebook вижте тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.