Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Препоръките на Facebook за празничните кампании тази година - Част 1
Празничният сезон наближава, а с него пристигат и препоръките на социалната мрежа Facebook за максимално възползване от възможностите в електронната търговия от страна на бизнеса.
Все повече хора поръчват онлайн – според Deloitte електронните продажби ще нараснат с около 35% по празниците, главно заради пандемията от новия коронавирус, пише Social Media Today.
Това не означава да се оттеглите от състезанието за създаване за страхотни кампании в интернет и ето как Facebook съветва маркетолозите да го направят.
Изживяването удобно ли е за мобилни устройства?
Това се подразбира в съвременния пейзаж, но си струва да преразгледате адаптивността на дигиталното ви пазаруване.
„Хората очакват безпроблемно пазаруване, когато използват телефоните и другите си мобилни устройства, особено по отношение на плащането. Уверете се, че този процес във вашия уебсайт може да се осъществява от мобилни устройства“, пишат от корпорацията.
Те съветват брандовете да проверят наново всички елементи от процеса на покупка, за да си гарантират, че е съобразен с мобилните потребители.
Могат ли потребителите да платят с възможно най-малко кликове?
Колкото повече стъпки трябва да извърши един потребител, за да осъществи покупката, толкова по-малко хора ще минават през процеса. Facebook съветва компаниите да отделят време, за да се уверят, че са направили всичко възможно да сведат кликовете до минимум.
„Изискването от купувач да добави работната позиция или презимето си, което добавя около две щраквания, или датата на раждане, което добавя до 11 щраквания, може да изгони клиентите. Разгледайте изживяването, свързано с покупката и премахнете ненужните стъпки“, казват от компанията.
В допълнение към тези съвети от компанията споделят и няколко, свързани с доброто рекламно копи.
[[{"fid":"364488","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1386,"width":2174,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.