Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Продукт на годината 2018" отличи иновациите на потребителския пазар
С официална церемония в столичния Sofia Event Center снощи приключи второто издание на конкурса "Продукт на годината" в България.
На събитието отново бяха отличени продуктите и услугите за потребители и клиенти у нас, предлагани от български и международни компании, с доказана иновация, внедрена на пазара през последните 18 месеца.
Конкурсът се провежда за втора поредна година и награждава най-иновативните продукти с типичното си червено лого с надпис "Продукт на годината", поставяно върху опаковки и промоционални материали. Логото е разпознаваемо в Европа и по света, където от десетилетия служи за ориентир при пазаруване. В чужбина то изглежда по същия начин - червено, но с надпис на съответния език на страната (например "Voted Product of the Year").
Световният конкурс се провежда ежегодно в над 40 страни с една и съща цел - да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качество и иновации, реализирани в продуктите им. Наградата е средство за насърчаване на продажбите.
Победителите в отделните категории в "Продукт на годината 2018" в България отново бяха определени от национално-представително проучване на Nielsen Bulgaria, проведено сред 2000 респонденти.
Във второто издание на конкурса се състезаваха десетки продукти и услуги, които отговарят на изискванията за участие: да бъдат лансирани на българския пазар през последните 18 месеца и да имат иновации в една или в повече от следните области: функция, дизайн, опаковка, състав или друго.
Те бяха позиционирани за целите на проучването в 16 категории. От всяка категория бе излъчен само по един победител в резултат на независимия потребителски вот.
Ето и победителите:
Категория | Победител | Компания |
Млечни продукти | Скир | Лидл България |
Прахосмукачки | Безжична прахосмукачка BCH65PET, Bosch | БСХ Домакински уреди България |
Почистващи препарати | SAVO ‘LIVING HYGIENE’ – Серия спрейове и препарати за под | Unilever |
Тоалетни блокчета | Domestos Power 5 | Unilever |
Грижа за лице | Комплект грижа за кожата NovAge Bright Sublime | Oрифлейм България |
Моторни масла | Shell Helix HX8 ECT 5W-30 | Orbico Bulgaria |
Сладка | Шипков мармалад | Лидл България |
Матраци | ДОРМЕО АйМемори S | Студио Модерна България |
Бебешки пелени | Pampers Pants | Procter & Gamble |
Перилни препарати | Ariel 3in1 PODS Lavender | Procter & Gamble |
Омекотители | Lenor Inspired By Nature Fabric Softener |
Procter & Gamble |
Препарати за съдове | Fairy Lemon | Procter & Gamble |
Медицински издалия и лекарствени продукти за деца | Джуниър-Ангин близалки | PHOENIX Pharma EOOD |
Безалкохолни напитки | FUZETEA | Кока-Кола България |
Банкови карти | Дебитна карта за деца и тийнейджъри | Първа инвестиционна банка |
Хляб | Зеленчуков хляб | Лидл България |
Продължава на страница 2.
"Червеното лого "Продукт на годината" е знак за независима препоръка за потребителско доверие. Проучването на Nielsen Bulgaria през последната година показа, че то се е е сдобило много бързо със значителна разпознаваемост сред потребителите у нас, които вече го използват за ориентир за качество и иновации в кратките секунди, докато пазаруват на щанда в магазина или избират услуги", коментира Ралица Бехар - официалният представител на "Продукт на годината" в България.
"Глобалните трендове идват и в нашата страната. С малко закъснение, но те са факт. Потребителят се порменя, той не иска вече само продукт, а нещо зад него. Прекарваме все по-малко време в магазина. И у нас се наблюдава т.нар. "премиумизация" - все повече потребители посягат към по-премиум продуктите, защото имат повишени доходи и считат, че тези продукти са по-качествени. Червеното лого се оказва добро определение за това", коментира Живко Стоянов от Nielsen Bulgaria.
Програмата "Продукт на годината" е основана през 1987 г. от водещия френски експерт и предприемач Кристиян ле Брет, дългогодишен маркетингов директор в L'Oréal. Той създава уникална маркетингова концепция, която работи на всеки пазар, с цел да насочи потребителите към най-добрите нови и иновативни продукти. В продължение на 30 години програмата успешно се реализира в десетки страни, включително и на ключовите пазари: САЩ, Канада, Индия, Южна Африка и Австралия, а от юли 2016 г. дебютира и в България.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.