Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Просто натиснете "Play"
Видеата в социалните медии се оказват един от най-мощните бизнес инструменти за печелене на нови последователи, разрастване на бранда и осъществяване на продажби. Instagram, Pinterest, Twitter, Facebook, LinkedIn приоритизират развитието си в това отношение неслучайно – видео съдържанието е едно от нещата, което потребителите искат да виждат.
Социалните медии еволюираха от място за разговори с приятели до 360-градусова дестинация за забавление, вдъхновение, образование, пише Джилиан Уорън за Later.com. Тя споделя няколко причини защо и вашият бранд трябва да се фокусира върху клиповете в стратегията си за социалните медии.
Излизате на показ
Когато влезете в някоя социална платформа, шансовете да видите видео още в първите 10 секунди са много големи. Това е така, защото обикновено този тип съдържание се представя най-добре с повечето алгоритми въз основа на факта, че привлича за по-дълго вниманието на зрителя.
И колкото по-дълго някой гледа един клип, толкова по-вероятно е един алгоритъм да помогне за достигането му до по-широка аудитория.
По-дълъг живот
Освен че можете да ангажирате повече хора, можете да го правите и за по-продължителен период. Едно видео в TikTok например може да се появява на един и същи потребител в продължение на седмици, и дори месеци, след първото му публикуване. Причината е, че обикновено клиповете събират повече споделяния и интеракции.
Нарастваща популярност
Проучване от 2018 г. показва, че 54% от потребителите искат да виждат повече видеа от брандовете или бизнесите, на които симпатизират.
През 2019 г. потребителите прекарват средно 6 часа и 48 минути седмично в гледане на видеа онлайн, скок с 59% спрямо 3 години по-рано. Тези тенденции се засилиха още повече и по време на извънредното положение, въведено заради новия коронавирус, когато хората прекарваха още повече време пред екраните на смарт устройствата си.
Достигане до аудитория в много платформи
Качественото видео съдържание може да отнеме много повече време за изработка, но веднъж щом бъде завършено, е способно да достигне до аудиториите на различни дигитални платформи. Например форматът 16:9 е подходящ за IGTV, Facebook и YouTube, а 9:16 – за TikTok и Instagram Reels.
Накрая колкото по-добър рийч има, толкова по-голяма ще бъде и възвръщаемостта на инвестициите.
Лично отношение
През 2020 г. брандът е много повече от структура за продажба на продукти. Потребителите обръщат внимание на ценностите, на прозрачността и други фактори по пътя си към покупката. С видеата можете да изградите необходимата по-емоционална връзка с общността си и да я приближите до вас, очовечавайки бизнеса си.
Силен инструмент за продажби
Ако една снимка казва хиляди думи, видеата казват поне един милион. Потребителите на Pinterest са 2.6 пъти по-склонни да направят покупка, след като видят брандирано видео в платформата. Всъщност 93% от маркетолозите споделят, че са успели да спечелят поне един нов клиент благодарение на клип, споделен в социалните медии.
По материал на Джилиан Уорън за Later.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.