Просто натиснете "Play"

Просто натиснете Play

Видеата в социалните медии се оказват един от най-мощните бизнес инструменти за печелене на нови последователи, разрастване на бранда и осъществяване на продажби. Instagram, Pinterest, Twitter, Facebook, LinkedIn приоритизират развитието си в това отношение неслучайно – видео съдържанието е едно от нещата, което потребителите искат да виждат.

Социалните медии еволюираха от място за разговори с приятели до 360-градусова дестинация за забавление, вдъхновение, образование, пише Джилиан Уорън за Later.com. Тя споделя няколко причини защо и вашият бранд трябва да се фокусира върху клиповете в стратегията си за социалните медии.

Излизате на показ

Когато влезете в някоя социална платформа, шансовете да видите видео още в първите 10 секунди са много големи. Това е така, защото обикновено този тип съдържание се представя най-добре с повечето алгоритми въз основа на факта, че привлича за по-дълго вниманието на зрителя.

И колкото по-дълго някой гледа един клип, толкова по-вероятно е един алгоритъм да помогне за достигането му до по-широка аудитория.

По-дълъг живот

Освен че можете да ангажирате повече хора, можете да го правите и за по-продължителен период. Едно видео в TikTok например може да се появява на един и същи потребител в продължение на седмици, и дори месеци, след първото му публикуване. Причината е, че обикновено клиповете събират повече споделяния и интеракции.

Нарастваща популярност

Проучване от 2018 г. показва, че 54% от потребителите искат да виждат повече видеа от брандовете или бизнесите, на които симпатизират.

През 2019 г. потребителите прекарват средно 6 часа и 48 минути седмично в гледане на видеа онлайн, скок с 59% спрямо 3 години по-рано. Тези тенденции се засилиха още повече и по време на извънредното положение, въведено заради новия коронавирус, когато хората прекарваха още повече време пред екраните на смарт устройствата си.

Достигане до аудитория в много платформи

Качественото видео съдържание може да отнеме много повече време за изработка, но веднъж щом бъде завършено, е способно да достигне до аудиториите на различни дигитални платформи. Например форматът 16:9 е подходящ за IGTV, Facebook и YouTube, а 9:16 – за TikTok и Instagram Reels.

Накрая колкото по-добър рийч има, толкова по-голяма ще бъде и възвръщаемостта на инвестициите.

Лично отношение

През 2020 г. брандът е много повече от структура за продажба на продукти. Потребителите обръщат внимание на ценностите, на прозрачността и други фактори по пътя си към покупката. С видеата можете да изградите необходимата по-емоционална връзка с общността си и да я приближите до вас, очовечавайки бизнеса си.

Силен инструмент за продажби

Ако една снимка казва хиляди думи, видеата казват поне един милион. Потребителите на Pinterest са 2.6 пъти по-склонни да направят покупка, след като видят брандирано видео в платформата. Всъщност 93% от маркетолозите споделят, че са успели да спечелят поне един нов клиент благодарение на клип, споделен в социалните медии.

По материал на Джилиан Уорън за Later.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Ретинален имплант възстановява способността за четене при хора със слепота
Учени откриха иновативна формула, която лекува анемията без да води до стомашен дискомфорт
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет