Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ръчно тъкани килими "Хемус" - историята на един български бизнес
Българските ръчно тъкани килими придобиват световна слава и вече са част от лятната резиденция на британската кралица Виктория, кабинета на бившия британски министър-председател Тони Блеър, замъка Алнуик, в който е заснета част от филма “Хари Потър”, музея “Алберт” във Виена и много други.
Това се случва благодарение на производителите на ръчно тъкани килими "Хемус" във Велинград. Зад бизнеса стои Нино Парпулов, който пази традициите вече близо 30 години. Видеото тук разказва за фирмата му и показва как се работи в нея. То е част от поредицата кратки филми „Тънкостите в модерния занаят” на Volkswagen Crafter.
„За нас, както и за всеки успешен бизнес, вниманието към детайла е от първостепенно значение. Именно така е разработен и новият Volkswagen Crafter – в тясно сътрудничество с различните си потребителски групи. Това го превръща в един наистина практичен, икономичен и иновативен автомобил, на който може да се разчита”, казва Нестор Несторов, бранд мениджър Volkswagen лекотоварни автомобили в Порше България.
Поредицата „Тънкостите в модерния занаят” на Volkswagen Crafter обединява историите на български предприемачи, постигнали успех в, и извън пределите на страната ни. Кампанията разказва за предизвикателствата, с които се срещат, трудностите, които преодоляват и какво е необходимо за правенето на успешен бизнес в България.
Филмите ще се излъчват поетапно в YouTube канала на Volkswagen и в социалните мрежи до есента.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.