Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламата по време на пандемия: Част 1
„Как да говоря на аудиторията си в тази ситуация?“ – това е въпросът, който всеки рекламист и маркетолог си задава в момента. Дори да изглежда невъзможно, брандовете все още намират начини да бъдат релевантни спрямо потребителите си, а от изданието Adweek са открили поне 12 начина разговорът да продължи на ниво.
Поглед назад
Човечеството се е изправяло пред много кризи в миналото, от които можете да черпите опит. Проучете как са се справили с тях агенциите и брандовете, как го е възприела публиката и колко време кризата е била в центъра на комуникацията им.
Обърнете внимание на продуктите си
Много компании преориентираха производството си към маски, шлемове, дезинфектанти, респиратори и други медицински материали. Освен да произвеждате тях обаче, можете да се насочите и към създаването на съвсем нов продукт или да доразвиете вече съществуващ такъв. Bacardi например създаде специален дизайн на бутилките си.
Имате повече инструменти, отколкото мислите
Имате идея, но не знаете как да я реализирате, защото видеопродукцията и фотосесии не могат да се организират в момента? Много агенции се обръщат към ресурсите, с които разполагат, включително снимки от предишни кампании, анимации и архиви. Миналата седмица Honda дори представи първата автомобилна реклама, заснета изцяло от вкъщи.
Извоювайте си право да говорите
Френското подразделение на Burger King и агенцията Buzzman създадоха специална кампания, посветена на това потребителите да си останат вкъщи. Те публикуваха указания за това как хората да си направят едни от най-емблематичните бургери на бранда, включително и Whopper, в домашни условия. Според глобалния маркетингов директор Фернандо Мачадо така компанията си е заслужила да влезе в светлините на прожекторите.
[[{"fid":"352470","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2400,"width":1695,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Достигайте до хората там, където са
Един от най-големите активи на рекламата е възможността да превключва комуникацията в различни платформи, за да се възползва при внезапни промени в потребителското поведение. В настоящата ситуация например бюджетите за външна реклама могат да се пренасочат към дигиталната, вместо да бъдат изцяло съкратени.
Предложете безплатна услуга
Повечето брандове вече го направиха – телекомите раздават безплатен интернет, Apple TV+ създаде безплатно шоу, посветено на коронавируса, с Опра Уинфри, HBO публикува едни от най-емблематичните си програми онлайн. Оттук можете да изтеглите и актуалния брой на списание „Мениджър“.
Ако бизнесът ви го позволява, направете го и вие – най-верните ви почитатели със сигурност ще се зарадват.
Очаквайте продължение!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.