Рекламата по време на пандемия: Част 2

Manager News

Какво ли мога да кажа в този момент? - първите отговори на въпроса, който тормози повечето маркетинг специалисти в момента, подбрани от  Adweek ви споделихме в Част 1 на тази мини поредица. Следват още 6 препоръки от Adweek.

Работата с инфлуенсъри

Ако използвате инфлуенсъри за промотиране на бизнеса си, преразгледайте отношенията си с тях при нужда, така че да избегнете вредите върху вашата собствена репутация. Следете какъв е тяхното мнение за случващото се, как опитват да влияят на аудиторията си и как се възприема това.

Отложете важните промени

Ако ви предстои ребрандинг или друга важна промяна, по-добре я отложете. В някои случаи тези процедури изискват усилия и от страна на потребителите, а в настоящата ситуация могат да срещнат затруденение в изпълнението на поставените от вас условия. Това създава предпоставка да ги загубите.

Превърнете бранда си в ресурс

По един или друг начин клиентите ви са засегнати от коронавируса. В този момент можете да спечелите тяхната лоялност като предложите ценни ресурси. Платформата Pinterest например лансира специален хъб за новини, докато стрийминг услугата Spotify работи по възможни варианти да помогне на артистите, които изпитват затруднения, след като събитията и концертите им бяха отменени извънредно.

Реагирайте бързо на новините

Светът се променя всеки ден, а на маркетолозите вероятно никога не се е налагало да действат по-бързо. За по-досетливите от тях всеки новинарски цикъл представлява десетки нови възможности да ангажират потребителите.

Платформата HBO например формира няколко нови каталози с филми и сериали за потребителите, свързани с пандемията и оставането вкъщи.

Логото като призив

Световноизвестни марки, сред които Coca-Cola, Volkswagen и Audi, решиха да отправят призив за следване препоръките на властите за социална дистанция чрез логата си.

[[{"fid":"352474","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":370,"width":636,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Кадър: YouTube

Помогнете на тези, които имат нужда

Много компании, включително и в България, вече направиха дарения както на неправителствени организации, така и директно на лечебни заведения, за да покажат солидарност и отговорност в борбата с коронавируса. Да помогнете на тези, които имат нужда, доказва на потребителите още веднъж защо продължават да купуват от вас.

Ситуацията е предизвикателна за всички и ако сте изградили лоялна потребителска база, клиентите ви ще проявят разбиране към затрудненията, които изпитвате. Мълчанието в една извънредна ситуация, чийто край е неизвестен обаче, може да доведе до много повече разходи в бъдеще, отколкото тези, които в момента можете да направите за реклама, така че да прогнозирате позитивен изход за бизнеса си от кризата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

“Дарвин? Какъв Дарвин?”: 5 правила, които ще ви помогнат да се развивате по-бързо от другите 
На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
Трус в Румъния стресна Северна България
Григор Димитров се класира за полуфиналите в Пекин
Руската инвазия обърна нагласите на финландци и шведи за членство в НАТО
За успеха на българската фирма Евромастер: 30 години иновации и инвестиции в бизнеса
Голямо количество силна отрова открито случайно в сграда в Плевен
Откриха обявените за издирване плевенски ученици