Рекламен експеримент: "Да сменим футболистите с обикновени работяги"


Младите хора в днешно време работят много и неуморно, за да постигат целите си и да се реализират в живота. Често те се трудят и през уикендите. Заради това се налага да жертват от хобито, от страстта си, да оставят интересите и това, което им доставя удоволствие, на заден план. Включително присъствието на мачове на любимия футболен отбор.

Автомобилна компания "Дачия" в Италия харесва тези млади работяги. По този повод тя организира забавен рекламен експеримент, в който замести по време на мач шестима от футболистите на "Удинезе", които трябваше да бъдат на резервната скамейка, с шестима млади работещи хора. Размяната се състоя така, че докато феновете бяха на мач на отбора и му се наслаждаваха от уникалната гледна точка на резервите, футболистите работиха вместо тях.

"Дачия" е основен спонсор на футболен отбор "Удинезе". 

Ето как се получи експериментът.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
Защо „перфектно“ често е враг на „добро“?
Слънце и високи температури в края на уикенда
Останете близо до потенциалните клиенти въпреки тенденцията за дигитален детокс
Плаващо устройство превръща дъждовните капки в електричество
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
Зеленски обяви смени в ръководствата на ключови енергийни компании