Рекламен експеримент: "Да сменим футболистите с обикновени работяги"


Младите хора в днешно време работят много и неуморно, за да постигат целите си и да се реализират в живота. Често те се трудят и през уикендите. Заради това се налага да жертват от хобито, от страстта си, да оставят интересите и това, което им доставя удоволствие, на заден план. Включително присъствието на мачове на любимия футболен отбор.

Автомобилна компания "Дачия" в Италия харесва тези млади работяги. По този повод тя организира забавен рекламен експеримент, в който замести по време на мач шестима от футболистите на "Удинезе", които трябваше да бъдат на резервната скамейка, с шестима млади работещи хора. Размяната се състоя така, че докато феновете бяха на мач на отбора и му се наслаждаваха от уникалната гледна точка на резервите, футболистите работиха вместо тях.

"Дачия" е основен спонсор на футболен отбор "Удинезе". 

Ето как се получи експериментът.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
МФ публикува новия проектобюджет в полунощ: И приходите, и разходите са занижени с малко над 1 милиард евро
Без съществени резултати от двудневните консултации между САЩ и Украйна в Маями
МААЕ съобщи, че защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Неизвестно за известните: Учители обявяват Едисон за глупак, но любимото му бизнес творение електрифицира света
Вицепремиерът Зафиров: Оставка на правителството в момента не е на дневен ред
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците