Рекламен експеримент: "Да сменим футболистите с обикновени работяги"


Младите хора в днешно време работят много и неуморно, за да постигат целите си и да се реализират в живота. Често те се трудят и през уикендите. Заради това се налага да жертват от хобито, от страстта си, да оставят интересите и това, което им доставя удоволствие, на заден план. Включително присъствието на мачове на любимия футболен отбор.

Автомобилна компания "Дачия" в Италия харесва тези млади работяги. По този повод тя организира забавен рекламен експеримент, в който замести по време на мач шестима от футболистите на "Удинезе", които трябваше да бъдат на резервната скамейка, с шестима млади работещи хора. Размяната се състоя така, че докато феновете бяха на мач на отбора и му се наслаждаваха от уникалната гледна точка на резервите, футболистите работиха вместо тях.

"Дачия" е основен спонсор на футболен отбор "Удинезе". 

Ето как се получи експериментът.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Godiva привлича известна актриса за рестарт на марката преди 100-годишнината на компанията
Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Китайски квантов компютър влезе в търгвска употреба
Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
СЗО: Бързо нараства антибиотичната резистентност в света
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Най-едрата банкнота в Турция струва под 5 долара, но централната банка не планира по-високи номинали
Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?