Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Компания откри фалшив луксозен магазин в рекламен експеримент
Американска компания за продажба на обувки на достъпни цени стартира експеримент в Санта Моника, Калифорния, като нае бивш магазин на Armani и нареди в него обувки за около 20-40 долара. След това покани модни инфлуенсъри на празненство по повод откриването на магазина.
Посетителите мислели, че са на откриването на магазин на новия луксозен дизайнер Palessi, разказва сп. Форчън онлайн.
В резултат инфлуенсърите, които участвали в партито, решили да платят между 200 и 600 долара за предложените обувки на Palessi, които по принцип се продавали на цени до 40 долара. Много от гостите коментирали, че покупките им били "изискани" или "разработени от висококачествени материали".
Целта била да се припомни на потребителите, че Palessi е място, където се купува мода на достъпни цени.
По време на експеримента били продадени обувки за над 3000 долара само в първите няколко часа на откриването.
Реакциите на купувачите когато откривали, че купуват обувки на Palessi, били заснети и включени в серия от реклами на търговеца, излъчени по кабелните мрежи в района като Lifetime и Bravo, както и в социалните мрежи.
По отношение на всички покупки, инфлуенсърите накрая не били таксувани на високите цени, които били готови да платят, а обувките им били подарени.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.