Крачка пред конкуренцията

Крачка пред конкуренцията

Технологиите промениха начина, по който откриваме, разрастваме и се свързваме с клиентската си база. Да задържите вниманието на потребителите в дигиталното пространство изисква разбиране и превъзходство пред конкуренцията в пиара. Предприемачът Андрю Медъл споделя за Entrepreneur.com шестте работещи метода за това как да заздравим връзката с публиката си.

Установете се трайно в социалните медии

Не е тайна, че постоянното публикуване на стойностно съдържание за вашите продукти и/или услуги грабва вниманието на другите. Безграничните възможности за достигане до стотици и дори милиони хора в дигиталното пространство е полза, от която не трябва да бягате. Аз създавам спонсорирани постове в социалните медии, за да увелича ангажираността и дейността и установих, че работи. Зависи и какво точно ще напишете в публикацията си – недейте просто да публикувате линкове, разказвайте грабващи истории, обвързани с бранда.

Правете ценни препратки към други места в мрежата

Когато създавам пиар текст, се уверявам, че линковете, които включвам вътре, са релевантни за таргетираните от мен читатели в медиите. Чрез хипервръзките демонстрирате експертиза и по-големи познания в индустрията, в която оперирате, за да се установите като доверен партньор за всеки потребител. Подобни ценности са особено важни за милениалите, които очакват брандовете ежедневно да търсят начин да достигнат до тях.

Създайте позитивен контекст около вашия продукт или услуга

Когато в компанията ви се случва нещо хубаво, ваша работа е да го споделите на възможно най-много хора. Независимо дали е ново постижение на екипа, любопитна история или нещо друго, което отговаря на предлаганите от вас продукти и/или услуги, в много важно тази позитивна информация да достигне до хората.

Стремя се заглавията на едно такова съдържание да са ангажиращи за медиите, заинтересовани от това да го публикуват, за мога максимално да ги улесня. Помнете обаче, че ако новината ви не се открои, потребителите вероятно ще я сметнат за безинтересна.

Локализирайте и персонализирайте

В миналото пиар мениджмънта беше лесна задача, но днешните потребители предпочитат личното отношение и искат да се чувстват, сякаш текстовете са създадени специално за тях. Скорошно маркетингово проучване показа, че най-често срещаното оплакване по отношение на рекламите е липсата на персонализиране. Искам да изграждам доверие и разбирателство с потребителите и се стремя да ги спечеля, защото в противен случай ще ги спечели някой мой конкурент.

Ако при създаването на съдържание се съобразявате с локациите, до които го изпращате, ще привлечете повече вниманието на местните. Когато публикувах книгата си, направих парти във Венеция и Калифорния и със събитието привлякох локални медии, които го отразиха.

***

Онлайн присъствието промени начина, по който хората развиват марките и потребителите си. Следвайки тези и други съвети, можете да увеличите популярността и продажбите си.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ