Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Само един въпрос
При създаването на корпоративния уебсайт често се случва предприемачите да не знаят как да оформят раздела „За нас“, затова и понякога въобще игнорират обособяването на такъв.
Сред най-големите проблеми на този раздел са:
- Да не звучи така, сякаш се хвалим
- Да не знаем какво да напишем
- Да не знаем колко да напишем
- Дали се вписва в останалата част от съдържанието
Решението на всичко това се крие в отговора на един обикновен въпрос: Защо потребителите трябва да купят от вас?
Страницата „За нас“ е за потребители
Тя трябва да информира потенциалните клиенти за това кои сте вие, какво е вашето минало, как се отличавате от конкурентите и защо точно вие можете да решите даден проблем. Това е мястото, където да опишете квалификациите и уникалните си особености.
Придържайте се към фактите и ги представете на публиката по атрактивен начин. Покажете познания и отговорно отношение.
Как да пишете?
Кратко, интересно, с фокус върху потребителя.
Подгответе текст с 250-500 думи, за компаниите обикновено най-добрите текстове са около 350. Този обем е достатъчен, за да спечелите доверието и симпатиите на хората. Карайте по същество и разкрийте същността си.
Освен това, наблягайте повече на „ти“/„Вие“ или „твоето“/„Вашите“, отколкото на „ние“, „аз“, „нашите“ или „моето“.
Обяснете защо сте в бизнеса
Да обясните причината защо се занимавате точно с тази индустрия може да ви открои от конкуренцията.
В страницата „За нас“ на една компания, занимаваща се с реставрация и ремонт на тухлени комини, която бе мой клиент, собственикът държеше да бъде споделено, че са ангажирани с историческите сгради и искат да помогнат за тяхното възстановяване. Затова обяснихме, че той е в бизнеса, за да запази богатството на общността, в която живее.
Разкажете история
Разделът „За нас“ е най-подходящият да разкажете накратко историята зад създаването на бранда ви, как сте помогнали на някой потребител, как сте оформили философията си или нещо друго.
Тук можете да нарушите правилото за до 500 думи, но само ако споделяте нещо много интересно, все пак всички обичаме разказите.
Накарайте ги да направят следващата стъпка
Защо имате уебсайт? Вероятно защото искате да натрупате пари. Чрез страницата „За нас“ можете да подканите всички да направят следващата стъпка – това би било лесно, ако предварително вече сте обяснили как чрез продукта или услугата си ще разрешите даден проблем, който аудиторията има.
Толкова ли е важна страницата „За нас“?
Да! Имате нужда от нея по две причини:
- Потребителите очакват да я видят и да имат възможност да я посетят
- Могат да помогнат за класирането на уебсайта ви в търсачките
Чувал съм много хора да казват, че тези страници са клише, но въпреки това, всички ги използват. Благодарение на тях можете да се възползвате от шанса да изкарате на преден план уникалните ви характерситики, и то в момент, в който потребителите сами са проявили интерес да разберат какви са те.
Ако този раздел все още липсва в уебсайта ви, създайте такъв още днес! Има причина да сте в бизнеса. Споделете я със света.
Джейсън Макбрайд за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Компании |Япония наема Wood Mackenzie за оценка на проекта за втечнен природен газ в Аляска
Енергетика |Марките залагат на възраждане на лукса на модния подиум
Бизнес |Стартира най-голямото учение в България по линия на гражданска защита в рамките на НАТО
Политика |Зеленият пипер и зелето поскъпват. Доматите, сиренето и киселото мляко поевтиняват
България |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Хороскоп |Атанас Зафиров за визитата си в Китай: Поканата беше чисто партийна
Политика |„Хамас“ обмисля американските предложения за спиране на огъня в Газа
Свят |Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Свят |Зелена вълна на борсите в Европа и Азия въпреки политическите сътресения
Финанси |Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Свят |За втори път: Карлос Алкарас спечели титлата на Откритото първенство на САЩ по тенис
Спорт |Глобалните пазари през седмицата остават в очакване на вота на доверие в Париж
Финанси |

Коментари
Няма въведени кометари.