Scripps партнира с Нова Броудкастинг Груп за рекламни продажби

Scripps партнира с Нова Броудкастинг Груп за рекламни продажби

Три лайфстайл телевизии на американската Scripps Networks Interactive – Food Network, Travel Channel и Fine Living, ще предлагат рекламни продажби за рекламодатели и в България. От 1 ноември 2017 г. телевизиите стават част от портфейла на Нова Броудкастинг Груп. Scripps Networks Interactive избра за партньор на българския рекламен пазар тази медийна група, съобщават нейни представители. 

Scripps Networks Interactive (Nasdaq: SNI) е един от водещите създатели на ангажиращо лайфстайл съдържание, посветено на дома, храната и пътешествията, за телевизия, интернет и нововъзникващи платформи. Портфейлът от лайфстайл продукти на компанията включва популярни телевизионни и интернет марки като HGTV, DIY Network, Food Network, Cooking Channel, Travel Channel и Great American Country, които взети заедно достигат до над 190 милиона потребители в САЩ всеки месец.

Международните дейности на компанията включват TVN, водещата мултиплатформена медийна компания в Полша; UKTV, независим джойнт венчър с BBC Worldwide; Asian Food Channel, първата панрегионална ТВ кулинарна мрежа в Азия; и лайфстайл канала Fine Living. Глобалните мрежи и сайтове на компанията достигат милиони потребители в Северна и Южна Америка, Азия, Европа, Близкия изток и Африка. Централата на Scripps Networks Interactive е в Ноксвил, Тенеси. 

Travel Channel, Food Network и Fine Living са част от Scripps Networks Interactive. "След пълната локализация на трите телевизии от януари 2017 г., естествена следваща стъпка в развитието на Scripps на българския пазар е откриването на нови възможности за рекламодателите в страната. С обявяването на партньорството със Scripps Networks Interactive, Нова Броудкастинг Груп ще отговаря за рекламните продажби на пет международни групи и 19 канала", посочват от групата.

"Нашите канали предлагат уникална гледна точка към пътешествията и истинските приключения. Те излъчват предавания в разнообразни жанрове – от епични пътувания до луксозни домове и кулинарни преживявания – така че рекламодателите от различни сектори, като например туристическия, луксозните марки, бързооборотни стоки и играчи на пазара на недвижими имоти, могат да открият най-добрата платформа за своята реклама именно тук. Много сме щастливи, че започваме да работим с рекламни партньори в този важен регион", коментира Филип Лъф, управляващ директор на Scripps Networks Interactive за Великобритания, Европа, Близкия изток и Африка.

"Щастливи сме, че към голямото ни семейство се присъединяват три нови телевизии. Нова Броудкастинг Груп и Scripps Networks Interactive за първи път ще предложат на българския пазар възможността за реклама в Travel Channel, Fine Living и Food Network. Вярвам, че новото стратегическо партньорство е безспорна оценка за експертизата на водещата медийна и технологична компания в страната в разработването на продажбите на реклама на нови за България рекламни платформи", казва още Красимира Василева, директор продажби в Нова Броудкастинг Груп.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ