Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Съдържание по мярка
Стратегията ви за контент маркетинг трябва да е уникална за бизнеса и аудиторията ви и точно по мярка за бранда ви. Някои разчитат на социални платформи като Instagram, докато други избират създаването на видеа и блогове.
Опциите наистина са много и най-различни, което прави цялата ситуация на пръв поглед объркваща и натоварваща, смята Питър Рослър, който обобщава няколко препоръки, които ще ви помогнат да изберете правилните канали.
Използвайте на Instagram за разрастване на аудиторията
Instagram ви предоставя няколко уникални възможности да започнете да си взаимодействате и да ангажирате аудиторията си. Може да се възползвате от историите, публикации, директни съобщения или инструмента Reels и др. Открийте кои постове работят най-добре за вас, като изпробвате няколко. Когато откриете какво е работещо, може да изградите стратегия въз основа на него.
Пишете публикации, които ви помагат да покажете експертиза
Знаете, че блоговете са чудесен начин за ангажиране и информиране на аудиторията ви. Сега обаче е време да предприемете стъпка напред и да се уверите, че аудиторията вярва на съдържанието, което създавате. Покажете експертиза или авторитет в индустрията си, като споделите тематични блогове на базата на изживяванията си.
Попитайте аудиторията какво иска
Ако имате редовни читатели и абонати за имейлите ви, може да създадете анкета, за да видите какви други видове съдържание може да искат. Можете да приемате въпроси от аудиторията, на които да отговаряте в блога си.
Проверете конкуренцията
Намерете популярни бизнеси и блогове в индустрията си и вижте какъв тип съдържание публикуват. Кои от публикациите им насърчават ангажираността? Има ли определени теми, които генерират повече коментари, дискусии и споделяния, отколкото други?
Движете потребителите по фунията
Съдържанието, което създавате, трябва да насърчава потребителите да преминат от „просто гледам“ към „готов за покупка“. Когато това се случи, означава, че посетител се превръща в потенциален клиент, което означава, че се интересува от предлаганото от вас, но не е готов да направи покупка.
От вас зависи да подхранвате и убеждавате тези потенциални клиенти да станат купувачи и да подкрепят бранда ви. Можете да направите това с правилното съдържание в блога и чрез неговото надграждане.
Възползвайте се от Quora
Сайтът е популярен за задаване на въпроси и даване на отговори. Чудесен е за генериране на трафик. Отделете време да разгледате Quora и да видите видовете въпроси, които хората задават, свързани с услугата или продукта ви. Когато наберете информация, започнете да създавате блог постове.
Създайте персонализирано изживяване
Ако искате да се уверите, че аудиторията се ангажира и използва съдържанието, което публикувате, персонализирането му към това, което тя иска да чете, е задължително. Съветите по-горе могат да ви помогнат с тази цел.
По материал на Питър Рослър за Inc
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
От НСОРБ прогнозират ръст на цените при евентуална национализация на общински ВиК дружества
България |България е единствената страна в ЕС, която събира за рециклиране толкова устройства, колкото продава на пазара
Технологии |Гуцанов: Продължаваме изключително активно борбата със сивата икономика
Политика |Тръмп: Няма да дадем на Китай и на други страни достъп до най-добрите AI чипове на Nvidia
Технологии |САЩ искат повече държави да използват долара. Кои са кандидатите?
Финанси |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Хороскоп |Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Свят |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Енергетика |Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.