Шведски застрахователи с кампания против лъжовното съвършенство в социалните мрежи

Шведски застрахователи с кампания против лъжовното съвършенство в социалните мрежи

Шведската застрахователна компания Länsförsäkringar стартира инициатива против фалшивите онлайн образи на мнозина сред т.нар. инфлуенсъри в социалните мрежи. Кампанията е насочена към тийнейджърите. 

Според компанията лъжовно перфектният външен вид и начин на живот, който се демонстрира пред младежката публика в мрежите, понижава личната самооценка й и води до тревожност. 

Инициативата беше проведена като инфлуенсъри бяха превърнати в "човешки билбордове" с послание срещу техния собствен перфекционизъм, посочва изданието за маркетинг Creative Criminals. 

От Länsförsäkringar отчитат, че социалните мрежи вредят на психологическото здраве на шведските тийнейджъри, защото създават постоянно желание да се сравняват и да се стремят към непостижими идеали. 

За целите на инициативата компанията постави живите билбордове на няколко модни събития. Участващите младежи носят фланелки с надпис #ImPerfect* или "несъвършен". Използвани са лицата с най-близки връзки с тийнейджърите в интернет, за да се изтъкне, че недостатъците, уникалността и индивидуалността са новият идеал. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 декември
Кая Калас: Постигането на сделка за финансиране на Украйна става все по-трудно
Проучване: Украинците не приемат мир на цената на територия и армия
ПП-ДБ смята нов кабинет в този парламент за невъзможен, ГЕРБ-СДС призова президента да участва в изборите
На днешната дата, 15 декември. Имен ден празнува Свобода
Бейби бумъри, Gen X, милениали, Gen Z - съществуват ли те в България?
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?