Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Шведски застрахователи с кампания против лъжовното съвършенство в социалните мрежи
Шведската застрахователна компания Länsförsäkringar стартира инициатива против фалшивите онлайн образи на мнозина сред т.нар. инфлуенсъри в социалните мрежи. Кампанията е насочена към тийнейджърите.
Според компанията лъжовно перфектният външен вид и начин на живот, който се демонстрира пред младежката публика в мрежите, понижава личната самооценка й и води до тревожност.
Инициативата беше проведена като инфлуенсъри бяха превърнати в "човешки билбордове" с послание срещу техния собствен перфекционизъм, посочва изданието за маркетинг Creative Criminals.
От Länsförsäkringar отчитат, че социалните мрежи вредят на психологическото здраве на шведските тийнейджъри, защото създават постоянно желание да се сравняват и да се стремят към непостижими идеали.
За целите на инициативата компанията постави живите билбордове на няколко модни събития. Участващите младежи носят фланелки с надпис #ImPerfect* или "несъвършен". Използвани са лицата с най-близки връзки с тийнейджърите в интернет, за да се изтъкне, че недостатъците, уникалността и индивидуалността са новият идеал.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.