Спечелете ги тези клиенти!

Спечелете ги тези клиенти!

Клиенти, клиенти и пак клиенти – искаме да печелим нови, но да задържим и старите. Затова и постоянно се чудим как би било най-удачно да промотираме бизнеса си. Технологиите напредват и са един от факторите, влияещи на начина, по който го правим, но в основите си винаги е било едно и също. В тази връзка, днес ви припомняме няколко примера за промотиране, които да не забравяте да използвате.

Прессъобщение

Ако искате да кажете нещо ново за компанията си, напишете прес релийз и го публикувайте на сайта си. Изпратете го и до журналисти, които биха имали интерес да споделят със своите читатели новости около вас. Нови назначения, награди, обновления, всякакъв тип събития, продукти... Прес релийзът не отнема много време, но може да осигури бърза и достъпна информираност за хората.

Герила маркетинг

В него се въплъщават страхотни идеи, способни да заинтригуват и хора, които нямат нищо общо с бранда ви. Нетрадиционното мислене извън кутията може да направи лоялни настоящите ви клиенти и да спечели потенциалните. За премиерата на филма „То“ например на улицата, върху една шахта, завързват червен балон, придружен от надписа „По-близо е, отколкото си мислите. #ФилмътТо в кината от 7 септември“. Дори и да не ви допадат филмите на ужасите, не можете да отречете, че герила маркетингът си е свършил работата.

Оферти

Всеки потребител ги търси и със сигурност би се възползвал от тях. Има много начини да предложите нещо изгодно – дали ще е „Плати едно, вземи две“, „ХХ% отстъпка“, „-20 лева от цената“, купони, вие избирате как да действате.

Лоялни програми

Отблагодарете се на вашите клиенти за лоялността им. Един от начините това да се случи е специална карта, която ще даде привилегии на нейните притежатели – отстъпка при следваща покупка, безплатен ексклузивен артикул и т.н.

Спонсорство

Изберете си кауза, личност или организация, която да подкрепяте и да следите в дългосрочен план. Покажете, че ви е грижа за околните и се обединете с вашата аудитория, заставайки зад едно и също нещо. Внимавайте с избора, защото веднъж щом го направите, потребителите ще почнат да асоциират бранда ви с каузата.

VIP програма

Тя е предназначена за премиум потребителите, които са готови да платят допълнително за още по-добро обслужване и повече привилегии. Например VIP членовете на един театър могат да се възползват от най-добрите места в залата, напитки и възможност да се видят с любимите си актьори зад кулисите.

Събития (изложения, конференции и т.н.)

Дайте на потребителите възможност да се запознаят отблизо с бизнеса ви. Организирайте събитие, споделете с него детайли около създаването на ваш водещ продукт или услуга, ако това е възможно. Накарайте хората да дадат обратна връзка относно има ли нещо в предлаганото от вас, което биха искали да се подобри. Така още повече ще ги приобщите към марката и това, което правите.

Състезания

Не очаквайте незабавни продажби, когато организирате подобни събития, защото с тях по-скоро се увеличава информираността за бранда. Ако направите интригуващо и забавно състезание през уикенда, много от потребителите със сигурност ще искат да ви последват в социалните медии, да споделят ваш пост и т.н., както и да очакват с нетърпение да организирате следващото.

По материал на Medium.com, автор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ