Стъпка номер едно за всеки бранд

Стъпка номер едно за всеки бранд

Когато човек стартира бизнеса си, се сблъсква с безкраен списък от предизвикателства, които трябва да преодолее. Решен да успее, се справя с всичко по пътя си, докато най-после продуктът е оформен, проектиран и разпространен. След това е време да започне работа по друг елемент от списъка – маркетингът.

Много предприемачи стигат до заключението, че той представлява единствено продажбата в дадена платформа, но всъщност успешната маркетингова стратегия действа от много по-рано и има три основополагащи компоненти.

Създайте нещо, което си струва да се маркетира

Добрият маркетинг започва от замисъла на идеята и зараждането на първия ви продукт. Силната стратегия е следствие от създаването на висококачествена стока за потребителите.

Помислете как ще действате и помнете, че независимо какво е крайното ви решение, трябва не само да сте убедителни, когато продавате, но и да допринесете с някаква добавена стойност за живота на публиката ви. Фокусирайте се върху функцоналността и потребителското изживяване, обърнете внимание на основните характеристики и специалните елементи на продукта, както и на емоцията, която предизвиква. Всичко това по-късно ще ви е в полза при изготвянето на маркетинговия план.

Скъсете дистанцията продукт-клиент

Не можете да предложите нещо, без да има бранд зад него. Той трябва да говори директно на публиката и да предизвиква емоционален отговор.

Брандингът е свързан със сближаването на продукта с аудиторията и създаването на връзка между двете. Трябва да направите продукта си приятен за по-голямата част от аудиторията, за да генерирате продажби и маркетинговата ви кампания да е успешна.

Използвайте ключовите характеристики на продукта, които сте открили в процеса на проектирането му, и създайте съобщения и уеб съдържание около това. Всеки иска да притежава бранд, който е водещ в своята индустрия и има история, докосваща аудиторията.

Открийте начин да поставите продукта в ръцете на клиента

Начините за дистрибуция на продукта ви могат да предотвратят успеха на маркетинговата ви стратегия, затова опитайте да го поставите директно, пред правилните хора, в иделната платформа, за да генерирате продажби.

На дневен ред е проблемът, че има безкрай начини да продадете. Трябва единствено да дефинирате кои канали работят най-добре за вашата ниша. Не чакайте до последната минута да планирате стратегията си. Вплетете маркетинга във всеки аспект на бранда, бизнеса и продукта си.

По материал на Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ