Светлина, камера, влог!

Светлина, камера, влог!

Видеото промени много начина, по който брандовете продават на аудиторията си. Потребителите все повече са заинтересовани от влогърството, затова да го добавите под някаква форма в маркетинговата си стратегия би било правилен, а и много ефективен ход. Според проучване на компанията Statista 32% от респондентите на възраст между 18 и 34 години гледат влогове поне три пъти седмично.

Бизнесът все още не се възползва достатъчно от този факт, но благодарение на видеата всяко скучно, статично изживяване може да се превърне в забавно и ангажиращо. Ето кои са причините да стартирате ваш собствен видео канал още днес!

Влоговете създават персонализирано изживяване

С помощта на видеата за аудиторията е по-лесно да се наслади на персонализирано изживяване от вашия бранд. Повечето бизнеси споделят информация за себе си в раздела „За нас“ на уебсайта и това наистина помага хората да ги опознаят по-добре, но може да се развие с видео съдържание.

Използвайте влогването, за да позволите на вашата публика да се докосне до ежедневието в компанията ви, бизнес операциите и въобще всичко, което бихте искали да ѝ покажете. Ангажирайте я с неща, които няма къде другаде да види. Когато комбинирате видеото с блогване, ще очовечите компанията и ще се доближите още повече до потребителя.

Ще промотирате съдържанието си

Видеата са един от начините да дадете на потребителите си по-добра представа за нещата, които предлагате, така че да вземат информирано решение за покупката. Използвайте влога си, за да представяте и промотирате ново съдържание и продукти. Кажете на хората защо трябва да ги имат, какви са предимствата от това и кой техен проблем ще разрешат.

Дори и крайната ви цел да е да натрупате повече конверсии, видео маркетингът помага потребителят да забрави, че правите всичко, единствено за да осъществите поредната продажба.

Влогърството води до действие

Прекалено много от хората, които създават видеа, пренебрегват възможността да използват този тип съдържание, за да си осигурят по-голям трафик към уебсайта и да накарат потребителя да извърши дадено действие, или пък го правят чак в края на клиповете си.

Предизвикайте потребителя да действа, за да увеличите конверсиите, ангажирането, продажбите и т.н. Повечето хора избягват промоционалното съдържание и не са заинтересовани от традиционните начини за реклама. Живеем в свят, наситен с реклами, и е почти невъзможно да се измъкнем от него.

Ваш ред е

Влогърството ще увеличи популярността и интереса към вас, тъй като с всеки изминал ден клиентите все повече предпочитат персонализираните интеракции с брандовете. Ако никога не сте създавали видео съдържание за бизнеса си, време е да се възползвате.

Джаред Атчисън, съосновател на WPForms, за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Бъсеску: Днешният вот противопоставя два диаметрално различни политически курса – „промосковски“ срещу „проатлантически“