Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кое е по-важно?
От компаниите постоянно ме питат дали мога да им помогна да достигнат до таргет аудиторията си. Обикновено те смятат, че познават кои са тези аудитории, въз основа на заключенията, до които са достигнали преди да лансират продукта си.
Има логика – „създадохме и лансирахме продукт за определени ситуации, с определена мисъл, познаваме интересите, поведението и личността на потребителя“. В резултат на това повечето клиенти се объркват, когато им кажем, че таргет аудиторията не съществува. Това е против „проповедите“ на всички MBA програми и маркетолози.
Преди да лансирам компанията си Marpipe, ръководех маркетинг агенция, в която предимно опитвахме да намерим перфектната аудитория, на която да таргетираме определени компании. Ако някоя не отчиташе добри резултати, се насочвахме към тестване на следващата. Най-лошото е, че повечето аудитории не работеха, а тези, които го правеха, оцеляваха само няколко дни. Продължихме този фрустриращ и скъп цикъл, без задоволителни резултати.
С времето забелязахме нещо:
Промяната на рекламното послание пред константната аудитория имаше значително по-високо въздействие върху ефективността, отколкото промяната на аудиторията при едно и също рекламно послание. Това се потвърждава и от Nielsen.
[[{"fid":"357390","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":656,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Източник: Medium.com
Дори малки промени във визиите, като цвят или позиция на обектите, имаха влияние. Установихме също, че всеки отделен компонент има измеримо влияние върху цялостното представяне.
[[{"fid":"357391","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":374,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Източник: Medium.com
Това означава, че веднъж щом осъзнаете какво точно предпочитат да виждат потребителите, продажбите ви могат да се покачат. Така ще сте с още една стъпка по-близо до правилния криейтив, при който не е важен толкова таргетът, колкото посланието.
Дан Пантело, основател на Marpipe, за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.