Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Променени завинаги
Живеем в технологично най-напредналото време в човешката история. С нарастването на технологичните подобрения, промени и изобретения със сигурност може да се каже, че почти всяка индустрия се развива скоростно. Така е и с индустрията на маркетинга и връзките с обществеността.
Управлявайки технологичната пиар и маркетингова фирма AuthorityTech, видях от първа ръка как технологията бързо променя самата структура на начина, по който компаниите изграждат и пускат на пазара своите марки. Самата основа за тази бърза промяна от моя гледна точка е фундаменталният преход на начина, по който ние като хора събираме, възприемаме и консумираме информация, пише Джаксон Парот за Entrepreneur.
На прага на 2022 г. има толкова много опции, че, откровено казано, е поразително. Google, Instagram, Snapchat, Facebook, YouTube, LinkedIn. Всичко е достъпно за миг и се използва за секунди до минути. Как точно компаниите да адаптират своите маркетинг и пиар усилия?
Изградете бранд, а не просто компания
Вече не е достатъчно само да имате добър продукт или услуга, или да говорите за „спецификациите“ или техническите характеристики на вашата компания. Абсолютно важно е обаче да се разработи марка, която наистина резонира с хората, марка, в която те виждат себе си.
Стив Джобс и Apple са перфектен пример. Джобс свърши толкова невероятна работа по „хуманизирането“ на бранда, че хиляди и хиляди хора плакаха в момента на смъртта му. Коя друга компания и основател познавате, където хората се чувстват толкова свързани с марката си, че буквално плачат за смъртта на основателя ѝ?
Бъдете в медиите, където е и вашата аудитория
Повечето компании не знаят кой и къде е тяхната аудитория. Те просто се опитват да прокарат своя продукт или услуга, като се рекламират навсякъде.
Абсолютно жизненоважно е да разберете точно коя е вашата целева аудитория до последния детайл – да знаете как мислят, в какво вярват и как се държат. След като разберете това, ще имате много по-добра представа как да проектирате своето съдържание и маркетингова стратегия. Вместо да продавате на всеки във всеки търговски обект, вие ще можете да продавате и да говорите директно с точния си клиент в конкретните дигитални среди, в които пребивава.
Адаптация към технологията или разпад
Ясно е, че технологиите се развиват бързо и следователно вашата маркетингова и пиар стратегия също трябва постоянно да се развива. Вместо сляпо да приемате стратегия, важно е да обмислите как тя може да бъде подобрена с технологията. Има толкова много инструменти, които правят създаването, разпространението и проследяването на съдържание по-ефективно и рентабилно.
Ако вашият комуникационен екип или агенция не прилага авангардни технологии в рамките на своята стратегия, сега е моментът да започнете да търсите алтернативи. От управление на проекти до комуникация, връзки с медиите, има невероятни инструменти, които могат да бъдат намерени чрез просто търсене в Google.
За да успете и да процъфтявате във вашите маркетингови усилия, никога не приемайте статуквото и винаги прокарвайте границите на ефективност с технологиите.
По материал на Джаксон Парот за Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.