Променени завинаги

Променени завинаги

Живеем в технологично най-напредналото време в човешката история. С нарастването на технологичните подобрения, промени и изобретения със сигурност може да се каже, че почти всяка индустрия се развива скоростно. Така е и с индустрията на маркетинга и връзките с обществеността.

Управлявайки технологичната пиар и маркетингова фирма AuthorityTech, видях от първа ръка как технологията бързо променя самата структура на начина, по който компаниите изграждат и пускат на пазара своите марки. Самата основа за тази бърза промяна от моя гледна точка е фундаменталният преход на начина, по който ние като хора събираме, възприемаме и консумираме информация, пише Джаксон Парот за Entrepreneur.

На прага на 2022 г. има толкова много опции, че, откровено казано, е поразително. Google, Instagram, Snapchat, Facebook, YouTube, LinkedIn. Всичко е достъпно за миг и се използва за секунди до минути. Как точно компаниите да адаптират своите маркетинг и пиар усилия?

Изградете бранд, а не просто компания

Вече не е достатъчно само да имате добър продукт или услуга, или да говорите за „спецификациите“ или техническите характеристики на вашата компания. Абсолютно важно е обаче да се разработи марка, която наистина резонира с хората, марка, в която те виждат себе си.

Стив Джобс и Apple са перфектен пример. Джобс свърши толкова невероятна работа по „хуманизирането“ на бранда, че хиляди и хиляди хора плакаха в момента на смъртта му. Коя друга компания и основател познавате, където хората се чувстват толкова свързани с марката си, че буквално плачат за смъртта на основателя ѝ?

Бъдете в медиите, където е и вашата аудитория

Повечето компании не знаят кой и къде е тяхната аудитория. Те просто се опитват да прокарат своя продукт или услуга, като се рекламират навсякъде.

Абсолютно жизненоважно е да разберете точно коя е вашата целева аудитория до последния детайл – да знаете как мислят, в какво вярват и как се държат. След като разберете това, ще имате много по-добра представа как да проектирате своето съдържание и маркетингова стратегия. Вместо да продавате на всеки във всеки търговски обект, вие ще можете да продавате и да говорите директно с точния си клиент в конкретните дигитални среди, в които пребивава.

Адаптация към технологията или разпад

Ясно е, че технологиите се развиват бързо и следователно вашата маркетингова и пиар стратегия също трябва постоянно да се развива. Вместо сляпо да приемате стратегия, важно е да обмислите как тя може да бъде подобрена с технологията. Има толкова много инструменти, които правят създаването, разпространението и проследяването на съдържание по-ефективно и рентабилно.

Ако вашият комуникационен екип или агенция не прилага авангардни технологии в рамките на своята стратегия, сега е моментът да започнете да търсите алтернативи. От управление на проекти до комуникация, връзки с медиите, има невероятни инструменти, които могат да бъдат намерени чрез просто търсене в Google.

За да успете и да процъфтявате във вашите маркетингови усилия, никога не приемайте статуквото и винаги прокарвайте границите на ефективност с технологиите.

По материал на Джаксон Парот за Entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Израелският президент призова за глобална борба с антисемитизма
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Австралийският премиер Антъни Албанезе беше освиркан на възпоменанието за жертвите на атаката в Бондай
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия