Тенденциите в лого дизайна през 2020-а

Тенденциите в лого дизайна през 2020-а

Визуалната комуникация ще продължи да е неизменна част от идентичността на брандовете и през новата 2020 година. Ако обмисляте скорошна промяна в логото си, имайте предвид, че геометричните фигури, градиентите, блясъкът и 3D ефектите ще са сред тенденциите в дизайна му. Вижте кои са и останалите!

Анимациите

Забавни и закачливи, анимираните лога ще повдигат настроението и през 2020-а, когато ще очакваме да ги видим в няколко различни стила – контурирани, плоски и др.

[[{"fid":"346128","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":606,"width":794,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Анимирани черно-бели лога

Черно-белият стил е абсолютната класика, която никога няма да излезе от мода. Той се вписва идеално и във всеки бранд дизайн.

[[{"fid":"346129","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":552,"width":742,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Креативни букви

Накарайте логото ви да говори! Концептуалните лога със скрити или не толкова скрити значения ще са често срещан тренд през новата година.

[[{"fid":"346130","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2000,"width":3000,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Минимализъм

Квадрати, кръгове, линии, точки и всякакви други геометрични фигури... Тези лога са семпли и смели едновременно и носят изключително силен символизъм. 

[[{"fid":"346131","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":310,"width":412,"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]

Градиент

Дали ще са многоцветни или аналогови, градиентните лога ще продължат да изглеждат страхотно и динамично от потребителска гледна точка.

[[{"fid":"346132","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"5":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2001,"width":3000,"class":"media-element file-default","data-delta":"5"}}]]

Ретро

Ретро дизайнът отново е на мода. Напоследък виждаме проявите му все по-често – в цветовете, шаблоните и текстурите.

[[{"fid":"346133","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"6":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":434,"width":750,"class":"media-element file-default","data-delta":"6"}}]]

Цвят металик и гравюра

Нека си го признаем – хората обичат блясъка. Металическите ефекти ще са абсолютен хит в света на логото. Те ще продължат да придават нужната изтънченост и ексклузивност.

[[{"fid":"346134","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"7":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1998,"width":3000,"class":"media-element file-default","data-delta":"7"}}]]

Персонализирани шрифтове

Запазените знаци винаги са на мода – независимо дали ще заявяват директно какво иска да каже брандът, или ще съдържа скрито значение.

[[{"fid":"346136","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"8":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":338,"width":486,"class":"media-element file-default","data-delta":"8"}}]]

3D и изометрия

3D еволюира с всяка изминала година, а тази негова неизчерпаемост позволява да продължи да бъде използван отново и отново. Изометричните стилове също ще бъдат за предпочитане.

[[{"fid":"346137","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"9":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":326,"width":380,"class":"media-element file-default","data-delta":"9"}}]]

Полупрозрачни форми

Интересен ефект в логото ще бъде и прозрачността на елементи от него, които директно комуникират и прозрачността на бранда спрямо потребителите му. Всички знаем колко важно е това, нали?

[[{"fid":"346138","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"10":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":366,"width":442,"class":"media-element file-default","data-delta":"10"}}]]

Източник: GraphicMama

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Министерството на здравеопазването дава препоръки за безопасно хранене през летните месеци
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?