Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Без данък върху въглерода, моля!
Ако вашата компания е в бизнеса, за да печелите пари (както почти всички фирми са), колко е вероятно да стартирате огромна маркетингова кампания, молейки хората да не използват вашия продукт? Едва ли е много вероятно. Освен, ако не сте KLM Royal Dutch Airlines, разказва в изданието Inc.com авторката Минда Зетлин.
KLM, националната авиокомпания на Холандия, току-що стартира кампания, наречена "Fly Responsibly". В нея тя отправя изненадващо искане към своите клиенти: Да летят по-малко. - Винаги ли трябва да се срещате лице в лице?, пита в промоционално видео авиопревозвачът. - Може ли вместо това да хванете влака?
Чакайте малко, какво? Авиокомпанията иска от пътниците си да не летят?
Да. Защото, както обяснява KLM в придружаващото си изявление, въздушното пътуване възлиза на 2 до 3% от произведените от човека емисии CO2 в световен мащаб. И този обем нараства, тъй като все повече хора в повече страни излизат от бедността и жадуват да видят света.
100-годишната авиокомпания твърди, че е приела своята роля във всичко това. В придружаващото изявление KLM казва, че е заменила флота си от самолети с по-икономични, използвайки устойчиво гориво, и дори е създала устойчива горивна централа в Холандия. "Ние работим усилено, за да направим нещата както трябва, но всички заинтересовани страни трябва да обединят усилия, за да създадат устойчиво бъдеще", продължава авиокомпанията.
Някои критици твърдят, че това не е нищо повече от "зелено промиване". В крайна сметка, авиокомпанията все още предлага специални оферти и нейният уебсайт кани хората да "резервират полет с KLM и да посетят най-невероятните дестинации по целия свят". И наистина, в придружаващото изявление авиокомпанията обяснява, че няма да спре да насърчава въздушния транспорт - все пак иска да остане в бизнеса "за нашите клиенти и за нашите 33 000 служители".
Но, без данък върху въглерода, моля!
Интересното е, че тя също така отбелязва в своето изявление, че се противопоставя на национален данък върху въглерода в Холандия - тъй като след него пътниците просто ще пътуват до Германия или Белгия и ще летят от там. Затова KLM казва, че данъкът върху въглеродните емисии за авиацията трябва да се налага в Холандия, само ако може да бъде наложен глобално - което е доста неискрено, защото, разбира се, според нея това никога няма да се случи.
KLM също така твърди, че един данък, който не е инвестиран обратно в авиационната индустрия, за да стане по-устойчива, "няма да направи нищо за борбата с изменението на климата". Основната цел на въглеродния данък по принцип е да се направи по-скъпо замърсяването, което да накара хората и компаниите да замърсяват по-малко. Предполагам, че KLM се надява, че като изведе на преден план въпроса за данъка върху въглерда, може да накара правителството на Холандия да позволи на компаниите да предприемат доброволни действия, вместо да пише нови закони.
Освен това KLM твърди, че като част от екологичните си усилия ще споделя информация за устойчивостта с други авиокомпании, започвайки през септември, с уеб-семинара си SkyNRG. Което звучи добре. KLM посочва и че проучва връзки с влакове. Това е чудесна идея, защото за много пътници прехвърлянето към влак, а не към кратък свързващ полет, за да отидат на сравнително кратко разстояние, би било привлекателно. Природозащитниците смятат, че кратките самолетни пътувания могат и трябва да бъдат заменени с други видове транспорт.
KLM също така кани пътниците да платят малка допълнителна такса, която авиокомпанията ще използва, за да компенсира полета си и да направи пътуването си природно неутрално.
Тя ще споделя своята система и с други авиокомпании на пазара.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.