„Благодаря!“ вместо цяла рекламна кампания

„Благодаря!“ вместо цяла рекламна кампания

„Благодаря!“ вместо цяла рекламна кампания

Да кажеш "Благодаря!" на клиента на празник, или защото е направил нещо за компанията, например, останал е лоялен към нея, има голяма сила и може да бъде толкова въздействаща практика, колкото и една цяла рекламна кампания. Благодарностите - словесни или материални, чрез отстъпки, промоции, специално отношение, са доказано въздействащ метод за влияние. 

Освен това "Благодаря!" има сила и при подобряването на отношенията със служителите, или вътрешната комуникация. Не чакайте годишните доклади, за да похвалите звездните си служители, а просто благодарете. Това ще повиши резултатността и дори ще помогне на бизнеса ви да направи повече пари.

Според изследване (и може би законите на здравия разум) дружествата, които изразяват признание към служителите си, може да бъдат 12 пъти по-добри в това да генерират силни бизнес резултати в сравнение с тези, които не го правят. Това написа Катлин Кийм в сайта Inc.com.

В компаниите, фокусирани върху възнаграждаването на работниците, ангажираността на служителите, производителността и обслужването на клиентите са с около 14% по-добри, сочи пък изследване на Bersin & Associates.

Бъдете конкретни и познавайте хората си. Повечето служители ще се радват на лична благодарност, те искат тя да бъде персонализирана към тях. Освен да кажете: "Свърши добра работа!" и добавете конкретна задача, с която смятате, че служителят се е справил добре.

Помислете как най-добре да благодарите. Начинът, по който го правите, е също толкова важен, колкото самата благодарност. Всеки служител реагира различно на признанието. Много от тях оценяват обществената похвала. Други се притесняват, ако се окажат в центъра на вниманието. Затова, направете си труда да опознаете вашите служители, за да уцелите точния подход при поднасянето на благодарности, съветва Кийм.

Включете и трети страни, добавя тя. Насърчете цялата компания да изрази благодарност и похвала. Разпространете този дух в компанията. Настоявайте мениджърите на отдели да споделят историите на успеха, да изтъкват постиженията на членовете на екипа.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ