Богат кетъринг? По-добре подарете преживяване

Богат кетъринг? По-добре подарете преживяване

Богат кетъринг? По-добре подарете преживяване

Организирате събитие и бихте искали да го направите свежо, приятно, но и с достъпен бюджет? 

Ванеса фон Бисмарк и Кари Елън Филипс - съоснователки и бизнес партньори в ПР агенцията BPCM в Ню Йорк, предлагат от опит няколко полезни съвета в тази насока. Според тях е лесно да се направи събитие, изпълнено с лукс и блясък, когато разполагаш с приличен бюджет, но не е задължително да се похарчат големи суми като тези за внедряването на един френски бранд в Ню Йорк например, за да има успешно събитие.

Ето какво съветват те: 

Предложете на гостите си наистина добра причина да дойдат. 

Най-голямата грешка е да бъдат поканени случайни лица, които да дойдат на събитието ви и да опитат шампанското ви, но нищо повече. Всеки днес е много зает, вечерите могат да бъдат много по-приятни от да отидеш на събитие, където не познаваш абсолютно никой. По-добра стратегия е да предложите на гостите си уникално преживяване, специални връзки, които да създадат или ново умение, което да научат. Наичнът, по който комуникирате с публиката си, трябва да показва, че цените времето ѝ и сте осъзнали, че тя е избрала да го прекара с вас и вашата компания. 

Идеята се отнася за търговски изложения и конференции. Само да се покажете не е достатъчно, коментира Бисмарк. Трябва "да активирате" говоренето от уста на уста, като направите нещо специално, съветва тя. 

Вложете парите си там, където има значение. 

Независимо от размера на компанията ви, е важно да изследвате публиката си, казва Филипс. Намерете отговор на въпроса "На какво биха реагирали моят клиент, моята целева публика или потребителите?". Като разберете за чие внимание се борите, е по-лесно да организирате правилният тип събитие. Студентите например може да не се заинтересоват от голямо бляскаво събитие. Работещите професионалисти пък може да оценят, ако организирате срещата близо до метростанция. 

За да спестите разходи, Бисмарк съветва да пропуснете много скъпия кетъринг и луксозните покани. Вместо това платете за забавление и преживявания като кратък уъркшоп "направи си сам с ръце" или инсталирането на фотокабини за снимки. Агенция BPCM например наскоро е помогнала на козметичния бранд Dr. Jart да привлече внимание чрез картинг събитие в Лос Анджелис. 

Продължава на следващата страница.

Не тормозете за бизнес, не бъдете тролове.

Сред хората често възникват силни чувства на отхвърляне, когато се започне да им се рекламира - не им харесва! Така че бъдете автентични и определено не правете нищо със списъците за присъствие, в които се посочват имейли. 

Ако наистина искате имейл адреси, дайте на присъстващите добра причина да ги напишат. Например, наемете професионален илюстратор или фотограф да заснеме снимки на присъстващите и след това предложете микросайт, в който ги има всички снимки. Това винаги е приятна причина всеки да даде имейла си. 

Използвайте размера на компанията си в своя полза. 

Нямате нужда от голям бюджет, за да се отличите на събитие сред по-големи конкуренти. Просто трябва да бъдете креативни. Наблегнете на нещо, което хората виждат всеки ден и с което могат да се асоциират. Например, една козметична компания веднъж е ребрандирала камион за сладолед през лятото, за да подари безплатен сладолед на присъстващите, който е бил в цветовете на нейна линия червила. 

Поставете си цели и ги достигнете. 

Важно е да изясните какви са желаните от вас резултати от събитието ви, казва Филипс. Бъдете целенасочени какво искате да постигнете и измерете дали сте уцелили желаното.

Тя добавя, че трябва да говорим за това, което сме научили от опита и как бихме повторили направеното или бихме правили нещата различно. В крайна сметка, най-добрият начин да не повторим своя грешка е като се поучим от нея. 

Източник: Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ