Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Яйцето се пропука
Най-харесваната снимка в Инстаграм стана тази на едно най-обикновено яйце и това привлече вниманието на хиляди потребители. Оказа се, че макар и стартирал на шега, профилът на яйцето - @world_record_egg, е събрал толкова много внимание, че може да бъде използван за кампания със социална значимост. Това разказва Би Би Си.
Каква е историята? Когато снимката с яйцето се появява за първи път онлайн, тя е с призив "Хайде да поставим световен рекорд заедно и да надминем най-харесваната публикация в Инстаграм, надхвърляйки настоящия рекорд на Кайли Дженър - риалити звезда -б.р. (18 милиона!)". Явно настроенията против риалити звездата и в полза на яйцето са били големи, защото отнема само 9 дни яйцето, което дори има име - Eugene, да надмине риалити звездата.
Над 52 милиона души по света харесаха първата снимка с него, която бе публикувана през януари.
Какво се случва след това?
Яйцето се напука. Снимки с него показаха това. Защо? "Под натиска на цялото внимание, което получи в социалната мрежа".
Оказа се, че профилът е бил използван за разпространение на послание в полза на психологическото здраве. Съобщение, публикувано под снимката на напуканото яйце, посъветва хората да потърсят помощ, ако не се чувстват добре.
Дотогава имаше много коментари за какво става дума във връзка с профила @world_record_egg и как той е успял да събере толкова много харесвания. Някои си помислиха, че това е маркетингов трик в полза на голяма компания. Британският рекламен специалист Крис Годфрий обаче заяви, че той е създал профила заедно с още двама души и единствената цел била просто да се съберат възможно най-много харесвания. След това, след като яйцето е имало вече над 10 млн. последватели, профилът е станал ефективна платформа за достигане на много хора.
Така световноизвестното яйце използва своята слава за добро. То се появи в рекламата на стрийминг услугата Hulu в САЩ по време на големия футболен финал Супербоул, за да насърчи осведомеността когато става въпрос за психологическото здраве и влиянието на социалните мрежи върху него.
"Напоследък започнах да се пропуквам... натискът от социалните мрежи ми идва в повече", посочи надпис под яйцето.
Изданието Engadget посочва, че един много популярен профил в Инстаграм може да струва доста пари. В случая с яйцето, до 10 млн. долара.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.