Направете си услуга, назначете точно този технически магьосник

Направете си услуга, назначете точно този технически магьосник

Върху какво трябва да се съсредоточат уебмастърите през 2019 г.?

Интересно е, че отговорът е доста последователен през последните години: наемете технически SEO или разработчик, който има общо разбиране за SEO, за вашия маркетингов екип.

Не сте особено сигурни, че наистина имате нужда от SEO експерт с опита на developer? Нека да разгледаме някои от най-важните аспекти на SEO и да видим:

Клиентите ви използват мобилни телефони.

През последните две години повече от половината от употребата на интернет е от мобилни устройства и този брой продължава да се увеличава. Всъщност, процентът стана толкова висок, че Google реши да изведе мобилното търсене на първо място (Google използва мобилната версия на вашия сайт при индексиране) от март миналата година.

Така че, разбира се, вие трябва да имате удобен за употреба чрез мобилните устройства сайт, за предпочитане "Responsive" и стил на кодиране, който позволява на сайта да показва правилно за всеки размер на екрана автоматично. И разбира се, имате нужда от сайт, който се зарежда невероятно бързо (например за под 1 или 2 секунди).

Неотдавнашно проучване на Google анализира над 11 милиона целеви страници, като установи, че над 70% отнемаха по 5 секунди, за да може визуалното съдържание да се изобрази и над 7 секунди, за да се зареди цялата страница.

Голяма част от времето за зареждане се дължи на размера на изображенията в сайта и данните, като 79% от всички анализирани страници са били над 1 мегабит (около два пъти повече от препоръчания размер). Но дори ако размерът на изображението и данните беше разрешен като проблем, анализираните страници не са били дори близо до препоръчителните 1,3 секунди за първо визуално показване и 3 секунди за пълното зареждане на страницата.

Това е мястото, където някой с технически опит в екипа ви е супер важен, защото ще отнеме повече от просто да се намали размера на изображението и данните, за да постигне сайтът ви общата скорост в рамките на препоръчаните спецификации за време.

Имате нужда от някой, който разбира Javascript.

Продължава на следващата страница.

Javascript е стил на кодиране, използван за създаване на интерактивни елементи в браузъра ви. Той е SEO препятствие от повече от десетилетие и въпреки че Google се подобрява при обхождане на Javascript код, тя все още се сблъсква с много проблеми, които анализират информацията от сайта, когато е написан на Javascript.

Най-големият проблем с Javascript е, че много големи платформи не разбират или обмислят SEO при разработването им и много от традиционните оптимизатори не са достатъчно запознати с Javascript, за да решават ефективно въпросите, свързани с SEO. Това води до препоръки да премахнете Javascript сайта и да направите нов, в HTML или PHP, което може да бъде скъпо и отнема много време.

Освен това Google използва процес на двупроходно индексиране, като първият преглед търси само HTML, а след това вторият пропуск се връща по-късно, от ден или два до няколко седмици по-късно, за да визуализира и напълно да индексира уеб страницата. Накратко, съдържанието на HTML се индексира по-бързо от съдържанието на Javascript.

Без технически SEO, вашият Javascript сайт може да бъде по-бавен да се индексира от Google и в някои случаи да не бъде индексиран изобщо, както виждам при много големи Javascript базирани платформи.

Трябва да се уверите, че данните ви са структурирани. 

Независимо дали го наричате структурирани данни или схема за маркиране, това е съществена част от SEO днес. Тя ви позволява да добавите конкретен код към уебсайта си, за да помогнете на търсачките по-добре да разберат съдържанието на уебсайта ви.

Ето няколко примера как Google използва вашата схема, за да подобри видимостта ви в резултатите от търсенето си:

Rich Snippets

Ако някога сте виждали резултати от търсенето с Google със звезди за оценка, работни часове и подробности за ценообразуването, това е, което Google нарича Rich Snippets.

Rich Answers

Най-често задаването на въпрос на Google поражда отговор без посещаването на друг уебсайт. Това е, което Google нарича "богати отговори" и изисква да се класирате добре за въпроса и да имате добре внедрена схема.

The Knowledge Panel

Информацията, която виждаме, когато търсим влиятелни хора и популярни компании е това, което Google нарича Панела на знанието. Тя извлича повечето от своите детайли от правилно приложената схема.

Има голям брой подходящи възможности за маркиране на схемата за всеки уебсайт и често е необходима техническа SEO, за да ги приложите правилно.

Бъдещето става техническо.
Светът на SEO се разви доста през годините и има редица елементи, които все още са важни, но техническите елементи, изброени по-горе, са най-важните неща, върху които трябва да се съсредоточите през 2019 г. и после. Затова си направете услуга още сега и назначете технически SEO или разработчик, който е добре запознат и желае да работи за вашите SEO цели.

Брент Ксуторас, консултант по дигитален маркетинг, в Inc.com

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ