Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Легендарните реклами: Мъжът на Marlboro
По всяко време на годината, във всяка епоха рекламодателите търсят оригинални начини да влияят и да убеждават.
Някои от тях ще успеят, други може би не. Но малцина ще са тези, които ще се запишат в световната история на рекламата. Например, като колегите им през 20 век, които с рекламните си послания промениха света и повлияха на начина, по който поколения наред възприемат продукта им.
Това коментира в електронното издание на BBC Кейти Конъли. Авторката разказва за шестте съвременни супер популярни кампании на някои от глобалните марки, които успяват да променят мисленето на милиони.
В няколко материала в рубриката за маркетинг на сайта ни ще ви припомним любопитната история на най-фундаменталните кампании в областта на рекламата, които промениха мисленето на поколения и дори определят светогледа ни днес.
Една от тях определено е кампанията с каубоя на американския бранд цигари Marlboro - едно лице, разпознаваемо до днес.
Каква е историята?
The Marlboro Man. Познатата реклама на Marlboro с мъжествения американски каубой тотално изменя асоциациите с марката и изкоренява битуващата дотогава представа, че цигарите Marlboro са подходящи за жените.
През 1955 г. мъжът на Marlboro "украсява" американските сгради със суровия си поглед, мускулестите си ръце и по мачовски прихлупената шапка. Две години по-късно продажбите на Marlboro се покачват с 300%. Но, всъщност с тази кампания Marlboro прави много повече от това да провокира безпрецедентни продажби и да натрупа милиони. Рекламата внушава на аудиторията, че марката на цигарите говори за самовъзприятието.
За добро или лошо, идеята има невероятен успех във времена, когато американците смятали, че цигарите като цяло са нещо лошо, защото са вредни за здравето.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.