Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг съвет: Не подценявайте януари!
Коледните и новогодишните празници са отлична възможност за маркетолозите по цял свят да спечелят нови потребители и да увеличат приходите на компаниите. Особено с помощта на мобилната реклама.
Но, само ако знаят как умно да управляват кампаниите.
Рави Камран, генерален директор на мобилната маркетингова платформа Trademob, написа няколко полезни съвета как да се извлече максимална полза от кампании в интернет по време на, и след празниците.
1. Прицелете се в точната аудитория
Денят на Рождество както винаги повтаря тенденцията с бум на активирането на нови мобилни устройства, подарени за Коледа. Но вълната продължава до Нова година и за да се възползвате максимално от този прилив, трябва да определите най-активните точки за своята мобилна реклама. А също и да сте наясно кои устройства, места и издания са с най-добра посещаемост в тези дни. Задължително планирайте рекламни разходи за привличане на нови клиенти.
Технологии и влиятелни личности ще помагат на маркетинга през 2018 г.
2. Адаптирайте вашата реклама
В дните между Коледа и Нова година повечето потребители ще си останат вкъщи или пък ще отседнат в курорти. Те ще имат повече свободно време, което означава, че ще прекарат голяма част от него със своите мобилни устройства и приложения. Това е златен шанс, защото означава, че хората няма да бъдат в обичайното си обкръжение от делови ангажименти и други разсейващи ги фактори. Т.е., ще бъдат по-възприемчиви по отношение на рекламата.
Адаптирайте своите послания към "стационарните потребители" като стартирате празнична тематична реклама или промо акция, за да привлечете вниманието им.
3. Планирайте кампания в App Store и Google Play.
4. Нова година – нова атака!
Притокът на нови потребители чрез активирани нови устройства ще продължи и след новогодишната нощ. Затова, помислете за по-големи разходи за реклама през януари, когато ще имате възможност да спечелите още клиенти.
Коефициентът на използване на приложения естествено ще започне да намалява със завръщането на хората към ежедневната рутина. Това е моментът, в който трябва да сте готови да обявите по-специални промо акции, както и добре обмислени съобщения периодично през първия месец на годината, така че да затвърдите впечатлението от вашето приложение и да поддържате интереса на потребителите към него.
И не забравяйте, време е да седнете и да подготвите мобилната си рекламна стратегия за 2018 г.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 30 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Слабото търсене понижава приходите и печалбата на най-голямата химическа компания в света
Компании |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |На днешната дата, 30 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Енергетика |Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Свят |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Археологическа находка предоставя нови сведения за мобилността на неандерталците
Любопитно |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.