Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|За какво харчи парите си поколението "Живей сега!". И, за какво пести
Водеща потребителска сила с уникална нагласа към личните финанси - това е днес поколението на милениълите, родено през 80-те години.
Неговите подходи да харчи парите си може да не са толкова лоши, колкото репутацията му в това отношение, посочва ново изследване, цитирано от Business Insider.
Милениъл поколението е известно като групата "Живея тук и сега!", която се стреми "да изживее най-добрия възможен живот за себе си". Много милениъли имат нагласа в стила "Довери се на вътрешния си глас", според проучването, озаглавено "2018 Millennial Money Study" на американската компания Fidelity Investments.
В изследването младите хора били запитани колко често "се възнаграждават", което се дефинира като "плащане за покупка, която дава радост и удоволствие". 86% от тях заявяват, че си правят подарък поне веднъж месечно. Това отнема от бюджета им около 110 долара средно за месец.
Има много неща, които милениълите купуват, балансирайки между настоящото си здраве и щастие и финансовото си бъдеще. Повече от 1/4 от тях казват, че след тежка седмица това, което им доставя най-голяма радост, е някаква форма на забавление, например посещение на кино, happy hour, вечеря, концерт. Това не е изненадващо, като се има предвид, че това поколение цени повече преживяванията отколкото материалната собственост.
Проучването посочва интересен извод във връзка с нагласата към социалните мрежи. 63% от участниците смятат, че те имат негативно влияние върху финансовото им състояние, заради споделяните снимки от летни ваканции, ресторанти и менюта.
Моментът "да се поглезя" не означава непременно да се харчат пари безразсъдно. Мнозина от това поколение показват силна финансова дисциплина, въпреки хиперболизираните най-вече от социалните мрежи изкушения, пред които са изправени ежедневно.
Половината от участниците в допитването на Fidelity казват, че балансирането между харченето в сегашния момент и спестяването за бъдещето е важно за тях и дори второто е по-удовлетворяващо.
По-рано Business Insider съобщи, че милениълите в САЩ например спестяват повече пари от средното за страната. Това показа доклад на Bank of America на име "Better Money Habits Millenial". Той посочи, че над половината от милениълите в момента спестяват. Близо 75% се придържат към бюджета си. Това поколение се оказва по-посветено на спестяването от предишните. Над половината от представителите му смятат, че е от ключово значение в живота им да спестят пари за важните събития като университета, сватбата, свой дом. Това са техните водещи финансови приоритети.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.