Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Подгответе бранда за печеливш пролетен е-сезон
С идването на месец март настъпва пролетният сезон в електронните продажби и това е възможност да се създадат нови е-клиенти, да се развие малката фирма или предлагането на голямата компания в интернет. Как?
Всеки има тази възможност, с възникващите пролетни нужди на потребителите, припомня в материал в сайта си сп. Inc. Хората през пролетта неминуемо търсят нови дрехи, ново обзавеждане за дома и др. Тук следват четири малки стъпки, които ще ви помогнат да подготвите маркетинга си за пролетния сезон.
Създайте нови визуални елементи, които може да бъдат споделяни в социалните мрежи и от сайта ви. Снимките, графиките с данни и текстовото съдържание са много важни за маркетинга. Те са особено важни за бизнеса, който се опитва да убеди потребителите да купуват от него в интернет. Когато хората разглеждат снимки, те откриват онлайн това, което искат. Ето защо снимките са подходящият стимул за убеждаването им да решат дали и защо искат да купят вашия продукт, както и да работят с вашата фирма.
Повечето компании вече имат снимково и друго от горепосоченото съдържание в сайта си. Но сезонната промяна, и особено новото начало на пролетта, са добра причина маркетолозите да преразгледат имиджа си (на продуктите си, на страниците на сайта си и др.). Ако някои от материалите ви имат по-лошо представяне от други, ги заменете. Освен това снимките на служителите ви трябва да бъдат актуални.
Използвайте множество онлайн рекламни формати, за да доставите съобщението си до публиката. Какъвто и да е сезонът, онлайн рекламата е важна част от всяка маркетингова кампания. Има страшно много съдържание в дигиталния свят, което се опитва да привлече вниманието на хората. Затова е изключително важно да бъдете креативни и майстори.
За пролетната маркетингова кампания се препоръчва използване на социалните мрежи и PPC реклами, защото напролет се засилва излизането навън и употребата на мобилните проложения и сайтовете от смартфоните. Тествайте най-новите формати, предложени от мрежите и платформите през 2017 г. Спомнете си изводите, които сте направили след коледните ви кампании.
Обновете сайта си. Всеобща заблуда в бизнеса е, че сайтът е като една сграда - щом бъде издигната, няма причина да се изменя диазйнът й. Това не може да бъде по-далеч от истината. URL адресът на сайта винаги е един и същ (ако считаме, че бизнесът продължава да плаща за своето домейн име). Но това, от което хората се нуждаят бизнесът да им дава, постоянно се променя. Както и изискванията им какво гради един добър сайт.
С пролетта може да измените някои неща, като цветовете на сайта, за да изглежда той по-свеж и по-нов. Разбира се, може и да предприемете редизайн. Освен това винаги е полезно да прегледате функциите му, за да се уверите, че работи правилно и лесно се намира.
Създайте нови видеа за сайта ви и социалните мрежи. Видеоклиповете станаха съществена форма на предаване на информация с навлизането на мобилния маркетинг. Много изследвания показаха, че видеата повишават степента на запомняне на бранда и карат хората да се чувстват по-добре по отношение на продуктите и услугите, които купуват.
Изработването на видео е малко по-трудно от това на една добра снимка за сайт, но проучванията показват, че усилията си заслужават.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.