Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламните продажби на Amazon достигнаха $2,2 млрд.
Гигантът на онлайн пазаруването Amazon стремглаво навлиза в дигиталния рекламен бизнес и се утвърждава сред лидерите в него. Продажбите на реклама на компанията надминаха 2,2 млрд. долара. За развитието на компанията в това поле разказва изданието AdAge.
През второто тримесечие на 2018 г. приходите от реклама на Amazon са достигнали 2,2 млрд. - равнище на растеж, което надминава дори направените по-рано най-оптимистични прогнози.
При съобщаването на финансовите си резултати за периода компанията посочи, че рекламата отново е изключително бързо развиващ се сегмент от бизнеса, със 132% ръст - всъщност, най-бързо растящият й сегмент.
Общо, продажбите на Amazon в тримесечието между април и юни са достигнали 52,9 млрд. долара, което е покачване от 39% на годишна база. Междувременно печалбите са били 2,5 млрд. долара - над 200 млн. повече спрямо същото тримесечие на миналата година. Но рекламата определено помага на Amazon да достигне тези невиждани равнища.
За сравнение, през първото тримесечие рекламните й продажби бяха за 2 млрд. долара като преминаха тази граница за първи път. Във второто на 2017 г. пък са били на стойност 945 млн. долара.
По прогноза на eMarketer се очаква Amazon тази година да събере 3,8 млрд. долара от дигитални рекламни продажби. Докладът на компанията за финансовите й резултати предвижда, че ако скоростта на печалби се задържи, те ще бъдат дори за между 4 и 5 млрд. долара.
"Рекламата вече за нас е мулти-милиарден бизнес", коментира на конференция главният финансов директор на Amazon Браян Олсавски. "Наблюдаваме силно усвояване на няколко различни фронта", казва той.
Сред приоритетите на компанията за в бъдеще се включва изграждане на по-добри инструменти за рекламодателите, с които да се купува реклама, и създаване на по-добро измерване, за да се доказва, че рекламите работят. "В уникалната позиция сме да им покажем директните ползи от рекламирането им", казва Олсавски.
Amazon активно разширява рекламните си технологии, за да привлича повече потребители към платформата си, за да могат компаниите да промотират продуктите си в сайтовете си и извън тях. Тя има нова програма, в която работи с определени агенции и брандове, които пускат свои спонсорирани реклами на продукти чрез рекламната й мрежа, достигаща стотици издатели. Сега за първи път този рекламен формат, който е най-ценният на Amazon, ще се поднася извън самия сайт Amazon. Междувременно марки и агенции насочват парите си към Amazon, която представя още рекламни технологии, помагащи да се купува програматик реклама в платформата й, както се прави с Google и Facebook.
Facebook също представи разултати тази седмица - за второто тримесечие на 2018 продажбите й на реклама са били за 13 млрд. долара.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Character.AI забранява достъпа на потребители под 18-годишна възраст
Технологии |САЩ получават отсрочка от Китай за редкоземните елементи, но не и отмяна
Бизнес |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Най-кратката притча за вярата
Техники за успех | Advertorial |„Райкомерс Конструкшън“ — семейството с визия за бъдещето
Без банери |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Марк Твен публикува автобиографията си 100 години след смъртта си
Маркетинг | Advertorial |Как изглеждат бюрата на Стив Джобс, Бил Гейтс и Марк Зукърбърг?
Маркетинг | Advertorial |Българин в Италия спаси две жени от пожар
България | Advertorial |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Необикновено червено Ferrari смая купувачите в Лондон
Маркетинг | Advertorial |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.