Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Република Палау, която получи световно признание
Туризмът е в сърцето на живота на редица държави по света, но въпреки неговата икономическа необходимост, той е и безспирна унищожаваща сила.
Така е и за малката и много интересна нация на Палау - една република от 241 острова в Тихия океан, само 11 от които са обитаеми, а населението е общо над 21 000 души.
По красивите плажове на Палау туристите са водеща причина за тежки щети за природата - от замърсяване и увреждане на известните чисти коралови рифове, до ловуване на тропическите диви животни.
Този проблем повдига въпроса възможно ли е Палау, намираща се в западната част на Каролинските острови, да успее да продължи да посреща туристи, което за нея е много важно, но и да защити природата си от тях.
Отговорът се ражда в резултат на партньорство с австралийската рекламна агенция Host/Havas. Тя изготвя кампанията “Palau Pledge”, изискваща от посетителите на Палау да подпишат с паспортите си споразумение да не увреждат природата и да не експлоатират естествените ресурси на страната, напускайки я в по-лош вид.
Кампанията привлече вниманието на света към Палау, която не е много известна и спечели маркетингово и екологично признание, информира изданието за маркетинг Adweek. Подкрепиха я глобални знаменитости и екоактивисти. Последната вест, свързана с нея, е, че тя спечели повечето от наградите Черен молив (Black Pencil) на D&AD Awards в Лондон. Победител е с 8 награди, включително за кампания за брандинг и идентичност, за бранд изразяване в печата и др.
Кампанията "Palau Pledge" се състои от няколко части, включително и от политически процеси, свързани с постоянно променящата се имиграционна политика, от създаване на маркетингови и промоционални елементи като плакати и специален информационен сайт.
За да подсигурят проектът да не бъде само една пиар инициатива, от властите на Палау са засилили налагането на регулация и докладването на унищожително за природата поведение.
Тук следва кратък филм, създаден от агенция Host/Havas, който е бил показван във всеки полет до Палау, за да подготви туристите за ангажимента, който трябва да поемат - да пазят природата на Палау.
Написан от децата на Палау и адресиран до тях, филмът е поетичен и въздействащо силен в своята простота. Той посочва обещанието или т.нар обет (Pledge), да пазят красивия и уникален остров, който е техен дом, да постъпват мило, да не използват неразумно природата и да не се възползват от това, което тя е дала. "Аз няма да вредя на това, което не вреди на мен. Единствените отпечатъци, които ще оставя, са тези, които ще бъдат заличени от морската вода", се казва в обещанието.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.