Сет Годин за силата на "разтягането"

Сет Годин за силата на разтягането

"Стречинг".

Така е озаглавена кратка мотивираща бележка на един от най-известните маркетингови автори в света - Сет Годин, публикувана преди ден в блога му Seths.Blog. Типично в духа на новата епоха на много краткото изразяване и "телефонното" интернет четене, той припомня една важна максима за развитие на маркетинга, с което събира внимание и одобрение сред читателите си маркетолози. 

Максимата е "Не стой блокиран на едно място, дори да се страхуваш внезапно да поемеш голям риск". 

Ето какво гласи написаното от Сет Годин:

...........

Стречинг (или разтягане). 

Има две противоположни алтернативи: Да останеш замръзнал в застой на едно място, или рязко да счупиш нещо.

Лесно е да си представим изхода от всяка една от тези дейности, разположени във всеки един от двата края на една въобжаваемата ос, върху която са поставени. За какъвто и да е вид дейност да става дума.

И там някъде, между тях, е разтягането. 

Разтягането е растеж. То е да разшириш обхвата си. Да станеш по-устойчив, гъвкав и силен. Разтягането боли малко и може да ни остави малко измъчени. 

Но след това, утре, ще можем да се разтегнем още повече, отколкото вчера сме могли. Защото стречингът изгражда. 

И ако ви е страх да счупите нещо, тогава отговорът не е в другата крайност - да останете замръзнали и неразвиващи се. Не. Ако се страхувате да счупите, тогава отговорът е да се посветите на разтягането. 

Вижте и Сет Годин за 12-те глупави грешки, които убиват бранда

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ