Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Скритата символика зад логото на Tesla
Една от най-иновативните компании в света в момента - Tesla на Илон Мъск, има красиво и уникално лого, което съдържа и скрита символика. Това става ясно от материал на Крейг Блоъм в сайта на сп. Inc. Ето какво разказва той:
Изграждането на бранд идентичност е сложен процес. Започва се с целта на бранда. После се развиват брандинг елементи, които подкрепят тази цел.
Един важен елемент от идентичността е дизайнът на логото. Когато се създава правилно, логото е запомнящо се и влиятелно. Когато не, то може да бъде обидно или още по-лошо, лесно да се забравя.
Най-добрите лога бързо придават на бранда уникален вид. Те говорят за чувство и мисия. Понякога компании имат толкова добре приковани към целта лога, че само специфичната им целева аудитория ги разбира. Такъв пример е Tesla.
Илон Мъск наскоро хвърли светлина по отношение на дизайна на логото на известната компания. Въпреки че е лесно да се заключи, че логото с форма на буква "T" стои за името "Tesla", има и скрита креативност в дизайна. Тя е брилянтна.
Буквата "T" всъщност символизира кръстоската в електрическия двигател. Това обясни Мъск в публикация в Twitter през миналия месец.
Кое е необичайното? Употребата на форми и икони в лого дизайна не е нищо ново. Какъв по-добър начин да накараш хората да запомнят бранда ти, от това да го асоциираш с уникална форма? Обикновено, тези форми са лесно разпознаваеми - да кажем вилица за ресторант, или къщичка за хотелската индустрия.
Но помислете за Tesla... вероятно първата ви асоциация ще бъде, че това е компания за иновации. И тя, като такава, би трябвало да предприема различен подход към лого дизайна. Вместо да избере широко разпознаваем символ на продуктите си, които по същество са коли, тя избира по-малко популярен (който свързва с електромотора).
Брандът на Tesla и мисията й подкрепят тази гледна точка. Tesla посочва, че вярва в "бъдещето на транспорта, като начин за създаване на иновации". Прави го, докато се опитва продуктите й да бъдат достъпни за хората. Логото на Tesla се е превърнало в перфектно въплъщение на бранда й. Двигателят е тази част от колата, която я движи напред. По отношение на символиката, той е катализаторът на движението, а също и на иновациите. И въпреки това, логото говори специфично и много хора не биха го разбрали идеално, не биха го припознали.
Иновативно и интелигентно, това е логото на Tesla. И то е точно това, което цели да бъде брандът Tesla.
Като предприемач, всеки може да приложи това мислене към бранда си и дизайна на логото му.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.