Съвети за успешен имейл маркетинг от McKinsey

Съвети за успешен имейл маркетинг от McKinsey

Съвети за успешен имейл маркетинг от McKinsey

Помислете за цялото преживяване, не само за кликването. Имейлът е само клик в едно по-обширно пътуване на потребителя, в което той има съприкосновение с марката.

Това коментират в статия с препоръки в сайта на американската консултантска компания McKinsey & Company авторите Нора Ауфрайтър и Вивиан Уенг. 

Ако правите имейл маркетинг, чрез други активности марката трябва да се популяризира междувременно, препоръчват те. Още един съвет: Сайтът на компанията ви задължително трябва да бъде оптимизиран, повярвайте! Помислете: какъв е смисълът да мотивирате хората да полагат огромни усилия да влизат в сайта ви чрез имейли, ако началната му страница е слаба и ги отказва да останат и да го разгледат?

McKinsey препоръчва още:

Инвестирайте в още по-добро таргетиране. С навлизането на социалните мрежи, употребата на имейли намаля. Голяма част от комуникацията между хората се измести. В същото време търговските съобщения по електронната поща се увеличиха като брой. В тази среда е най-важно подходящото съдържание да достигне до правилния човек. Това става чрез софтуер. Информацията за хората често „живее“ в различни части на компанията и трябва да бъде агрегирана, за да се създаде единен поглед за всеки клиент.

Таргетираща машина трябва да бъде създадена, за да направлява правилното съобщение до правилния човек. Изпращането на 3000 различни имейла дневно е далеч по-трудно от пращането 3000 пъти на един и същ с един клик. Но е далеч по-ефективно. Въпреки че е много работа, то създава реална възвръщаемост. Пример: Финансова институция увеличава приходите си от целеви сегменти с 20% чрез използване на информацията за житейски събития, за да изпраща персонализирани имейли на съществуващи клиенти.

 

Споделете резултатите с колеги след имейл кампания. Изведете важните уроци. Най-добрите маркетингови организации разглеждат всеки имейл като възможност да научат повече за клиента си. Всяка кампания трябва да има дефинирани опознавателни цели, да прибавя данни за потребителите и да довежда до изводи, които да бъдат споделени с останалата част от хората, работещи за компанията. Така например, за производител на облекло, след края на кампания с имейли провелите я маркетолози споделят „три хита“ и „три пропуска“ като извод от поръчките.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ