Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Силата на въпросите в бизнеса
Аз искрено вярвам в силата на въпросите. Мисля, че въпросите, които си задаваме всеки ден, определят качеството на живота ни.
Ако сте си задавали онези натоварващи въпроси от сорта на "Защо аз?" или "Може ли да стане по-лошо?", умът ви ще намери отговори.
По същия начин, ако си задавате въпроси като "Как мога да подобря ситуацията?", или "За какво съм благодарен?", умът ви ще се окаже също толкова много изобретателен.
Същото важи и за бизнеса. Въпросите, които хората в него - от изпълнителния директор, до тези на производствената линия си задават всеки ден, определят колко добре (или зле) се справя компанията.
Имайки това предвид, съществува един въпрос, който е по-важен за маркетинга на бизнеса от всеки друг - независимо в каква индустрия, компания или пазар е. Най-важният въпрос е: "Как действията, които аз предприемам в момента, помагат на нашите клиенти?".
Това трябва да се комуникира в маркетинговите кампании.
За да бъде съвършено ясно, думата "клиенти" в този въпрос се отнася до "някой, който купува нещо от моята компания". Няма такова нещо като "вътрешен клиент". Фирмите, в които служителите мислят, че е продуктивно да се отговори на нуждите на "вътрешните клиенти", вървят към ускорен провал.
Има две причини този въпрос да е така важен. 1.) Той кара хората в компанията да се фокусират върху клиентите, без които тя не би могла да съществува. 2.) Принуждава да мислим за същинската дейност, която всъщност вършим.
И, разбира се, отговорът му, комуникиран в креативна форма, прави маркетинговите кампании работещи.
Успешните кампании са тези, в които този въпрос получава хубав отговор.
Джефри Джеймс в сайта на списание Inc.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Слабото търсене понижава приходите и печалбата на най-голямата химическа компания в света
Компании |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |Археологическа находка предоставя нови сведения за мобилността на неандерталците
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Свят |Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Енергетика |Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Политика |ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Финанси |Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Политика |Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?
Финанси |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.