Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Звездите и рекламата в Instagram
Instagram премина психологическата граница от 1 млрд. потребители и мнозина го наричат днес наследникът на Facebook - вниманието и активността в него са големи и нарастващи. Създава се усещането, че сякаш всички се присъединяват или са вече там.
Рекламата в Instagram е чрез спонсорирани публикации, които да имат по-голям обхват на видимост сред потребителите, чрез партньорства с марки на т.нар. инфлуенсъри, които партньпорства са обозначени (над снимките) и чрез снимки на големите звезди с продукти - например певицата Селена Гомес да се снима с бутилка "Кока-Кола".
Какви са последните данни за рекламата в Instagram и знаменитостите?
Сайтът HopperHQ.com представя изследване за звездите с най-много последователи. HopperHQ е компания, която помага на потребителите да развият профила си и да спечелят нови последователи, посочи bTV.
Според изследването на първо място е най-малката сестра на риалити звездата Ким Кардашиан - Кайли Дженър. 20-годишната красавица става по-богата с 1 млн. долара за всяка реклама.
Риалити звезда на 20 години приближава богатство от $1 млрд.
На второ място е американската певица Селена Гомес, която има впечатляващите 138 млн. последователи и заработва 800 хил. долара за реклама.
Футболната звезда Кристиано Роналдо е трети. Футболистът е със 133 млн. последователи, а всяка снимка, на която изглежда щастлив с даден продукт, налива в сметката му по 750 хил. долара.
Четвърта в класацията е самата кралица на социалните медии - Ким Кардашиан (720 хил. долара за публикация). Тя е следвана от Бионсе (700 хил. долара за публикация), Дуейн Джонсън - Скалата (650 хил. долара за публикация) и Джъстин Бийбър (630 хил. долара за публикация).
На 8-мо място е друг футболист - Неймар. Бразилецът прибира по 600 хил. долара за рекламиране на продукт. След него е бившият му съотборник в "Барселона" - Лионел Меси, който става по-богат с 500 хил. долара за една публикация.
Десетката затваря още една от сестрите от клана Кардашиан-Дженър - Кендъл, която получава също по 500 хил. долара за публикация, но последователите ѝ са с няколко хиляди по-малко от тези на Меси.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.