Ключова дума
|
Автори
|
Advertorial
|
Фотогалерия
|
Финанси
|
Реклама
|
Политика
|
Лидерство
|
Компании
|
България
|
Стил
|
Свят
|
ПР и събития
|
Политика
|
Общество
|
Енергетика
|
Бизнес
|
Туризъм
|
Общество
|
Лица
|
Култура
|
Криейтив
|
Класации
|
Техники за успех
|
София
|
ЕС
|
Екран
|
Банки
|
Мениджмънт
|
Светска хроника
|
Технологии
|
Хороскоп
|
Маркетинг
|
На днешната дата
|
Любопитно
|
Всичко от деня
|
Цитат на деня
|
Job Мениджър
|
Виц на деня
|
Коментари
|
Жената е ...
|
За нас
|
Реклама
|
ISO 9001-2015
|
Fractal Games
|
Декларация за поверителност
|
Икономика
|
M Events
|
M Видео
|
Политика за бисквитки
|
Звездите и рекламата в Instagram

Звездите и рекламата в Instagram
Instagram премина психологическата граница от 1 млрд. потребители и мнозина го наричат днес наследникът на Facebook - вниманието и активността в него са големи и нарастващи. Създава се усещането, че сякаш всички се присъединяват или са вече там.
Рекламата в Instagram е чрез спонсорирани публикации, които да имат по-голям обхват на видимост сред потребителите, чрез партньорства с марки на т.нар. инфлуенсъри, които партньпорства са обозначени (над снимките) и чрез снимки на големите звезди с продукти - например певицата Селена Гомес да се снима с бутилка "Кока-Кола".
Какви са последните данни за рекламата в Instagram и знаменитостите?
Сайтът HopperHQ.com представя изследване за звездите с най-много последователи. HopperHQ е компания, която помага на потребителите да развият профила си и да спечелят нови последователи, посочи bTV.
Според изследването на първо място е най-малката сестра на риалити звездата Ким Кардашиан - Кайли Дженър. 20-годишната красавица става по-богата с 1 млн. долара за всяка реклама.
Риалити звезда на 20 години приближава богатство от $1 млрд.
На второ място е американската певица Селена Гомес, която има впечатляващите 138 млн. последователи и заработва 800 хил. долара за реклама.
Футболната звезда Кристиано Роналдо е трети. Футболистът е със 133 млн. последователи, а всяка снимка, на която изглежда щастлив с даден продукт, налива в сметката му по 750 хил. долара.
Четвърта в класацията е самата кралица на социалните медии - Ким Кардашиан (720 хил. долара за публикация). Тя е следвана от Бионсе (700 хил. долара за публикация), Дуейн Джонсън - Скалата (650 хил. долара за публикация) и Джъстин Бийбър (630 хил. долара за публикация).
На 8-мо място е друг футболист - Неймар. Бразилецът прибира по 600 хил. долара за рекламиране на продукт. След него е бившият му съотборник в "Барселона" - Лионел Меси, който става по-богат с 500 хил. долара за една публикация.
Десетката затваря още една от сестрите от клана Кардашиан-Дженър - Кендъл, която получава също по 500 хил. долара за публикация, но последователите ѝ са с няколко хиляди по-малко от тези на Меси.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|