Трите стратегии на онлайн бизнеса

Трите стратегии на онлайн бизнеса

Изграждането на онлайн бизнес е едно, но конкурирането в индустрията е съвсем друго. Тенденциите в електронната търговия подсказват, че адаптирането на тези три стратегии ще ви помогне да срещнете и надминете целите, пише за Entrepreneur.com Симонета Леин, моден инфлуенсър и активист.

Правилната маркетинг стратегия

Дигиталният бизнес има достъп до още по-голяма аудитория, което прави възможността за успех още по-осъществима. Средностатистическият потребител прекарва в социалните медии няколко часа на ден, за да се свързва с личности, близко до самия него.

Според бизнес треньора Скот Олдфорд печелившата маркетинг стратегия изисква полагането на правилни основи. Определете таргет аудиторията си, ако е необходимо, променете съдържанието, което споделяте, за да отговаря на нейните предпочитания. Винаги бъдете отворени за конструктивни критики и обратна връзка, но най-вече – научете се да се адаптирате към променящите се условия. Ако една кампания в Google Ads не отчита достатъчно добри резултати, разберете защо се случва и се поправете, а после опитайте отново. Тайната се крие в способноста ви да слушате, да се подобрявате и да се адаптирате. Олдфорд добавя, че предприемачеството е най-добрата игра на лична еволюция.

Дайте човешки образ на бранда си

Твърде лесно е да пренебрегнем вътрешната си нужда да контактуваме лично в съвременния свят. Физическият допир с хората се губи в социалните медии, но, както съветва собственичката на VIP Laser, Пиерина Монтано, игнорирайте го на свой риск, ако сериозно сте замислили да изграждате вашата марка онлайн. Тя подчертава също, че установяването на лична връзка с клиентите е присъща за растежа както онлайн, така и офлайн и използва социалните медии за ангажиране и обучение на пациентите си, с което е засилила личната връзка с тях.

Взаимодействайте с потребителите си чрез видео разговори, чат групи и други инструменти с повече интеракция. Създавайте истории в Instagram, включвайте се на живо във Facebook, дори можете да организирате дискусии. Това ще покаже на хората, че ви е грижа не само за бранда, но и за хората, които се доверяват на него.

Фокусирайте се върху обслужването на клиенти

Обслужването на клиенти е в основата на организацията ви, затова се уверете, че е стабилно. Всичко се дигитализира, но е грешка да мислите, че обслужването на клиенти спира до ангажирането, смята Антъни Хедед, изпълнителен директор на Yummy Marketing. Той припомня, че потребителите искат да знаят, че имат подкрепата ви и са предпазливи по отношение на липсата на отчестност сега, когато повечето бизнеси се местят онлайн.

Екипът ви за обслужване на клиенти трябва да е учтив, вежлив и инициативен. Бъдете на разположение, готови да подкрепите потребителя, да адресирате запитванията му. Никога не правете компромиси с обслужването, уверете се също, че сте наели достатъчно хора, които да се занимават с тази част от бизнеса.

Всяка от тези стратегии пасва на цялостната интегрирана стратегия, съчетаваща изпитани методи с иновациите, за да разширите обхвата си в дигиталния свят.

По материал на Entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ