Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Творческата агенция Nitram се присъединява към DDB Group
Nitram става част от комуникационната група DDB Group, съобщиха от творческата агенция. Въпреки промяната компанията ще запази творческата си независимост и ще разшири портфолиото си от услуги, като предлага медийни, пиар и BTL решения.
Основателят Мартин Димитров ще остане творчески директор. Nitram ще получи достъп и до опита на групата от работата ѝ за клиенти извън България, както и възможността да предлага идеи и решения на партньорите си извън страната.
„Вярвам, че групата на DDB ще ни даде това, от което истински се нуждаем – мащаб. И също така вярвам, че ще имаме възможност още повече да подобрим творческото си представяне“, сподели Димитров.
Разширяването на палитрата от компании е част от стратегическия план на DDB Group да има разнообразие от агенции, които да предлагат специфични решения на клиентите си с висока добавена стойност.
„Вярваме, че в странните времена, в които живеем, творчеството е онзи ключ, който ще даде най-добрите решения за бизнеса. С включването на Nitram към нашето семейство ние увеличаваме възможностите пред нашите клиенти – настоящи и бъдещи – да имат богат избор между различните ни агенции с доказано креативно и стратегическо мислене“, поясни Добринка Стойкова-Парасхаки, съсобственик на DDB Group в България. Тя ще поеме поста на управляващ директор на Nitram.
Тази година DDB Group започна и предлагането на BTL услуги като промоционален маркетинг, събитиен мениджмънт, мърчандайзинг, производство на рекламно и промоционално оборудване и др. чрез създаването на специализираната агенция
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.