Уебсайтът – вашият най-верен служител

Уебсайтът – вашият най-верен служител

Затворете си очите за минута и си представете, че имате перфектния служител в компанията си.

Той може ефективно да ангажира таргет потребителите ви, да комуникира по креативен начин мисията и историята ви, както и бързо да се адаптира към промените в индустрията ви. Всички тези позитивни неща той прави 24/7, 365 дена в годината. Звучи твърде хубаво, за да е истина, нали?

Е, познайте – вероятно вече този „служител“ вече работи при вас и се казва уебсайт! Вижте как да го развиете!

Първото впечатление може да е единствено

Не е нужно да сте в бизнеса от дълго време, за да знаете, че първото впечатление е най-важно. Позитивното взаимодействие може да превърне потенциални клиент в редовен купувач. Но е 2019-а и повечето първи впечатления вече не стават лице в лице. Вместо това, когато някой иска да научи повече за вас, влиза онлайн и прави няколко клика.

Това означава, че при повечето мнения и впечатления за компанията ви вероятно решаваща роля ще има и уебсайтът и появата му на челните позиции в търсачките. Ако потребителите не намерят това, което търсят за 10 секунди, ще напуснат страницата.

Всеки избор на снимка, дума или дизайн за сайта ви е от значение за доброто първо впечатление. Инвестирайте необходимите време и ресурси за него.

Историята ви е значима

Нищо не грабва вниманието на човек, както добрата история. Включете важни за бизнеса ви факти и личности в специален раздел на уебсайта, защото потребителите може да опитат да изградят по-лична връзка с вас. 52% от посетителите на началните страници търсят секцията „За нас“, така че я поставете на видно място в навигацията.

Личното съдържание като блогове, препоръки от клиенти и биографии на служителите могат да дадат повече сигурност на клиентите, когато става въпрос за това да отворят портмонетата си.

Потребителите искат да се свържат с вас

Потребителите се нуждаят от лична интеракция с вас и често ще използват уебсайта ви, за да се свържат с вас. 64% от потребителите търсят информация за това как да ви пишат или да ви се обадят. Телефонните номера, имейл адресите и данните за физическите локации могат да направят сайта ви ценен ресурс за онези, които искат контакт с вас.

Сайтът е източник на ценни данни

Можете да похарчите хиляди левове за консултанти, които да проучат потребителската ви база и да ви дадат насоки, но знаете ли, че уебсайтът е безценен източник на информация?

Можете да видите обща картина на посетителите – демографски характеристики, прегледано съдържание, брой на кликове, по какъв начин стигат до уебсайта ви. Помислете колко е важна тази информация за развитието на бизнеса ви. Тя може да ви насочи как да разпределяте меркетинг бюджета си, каква ниша запълва компанията ви и какви са потенциалните ви слабости.

И помнете, че уебсайтът не е само за потребителите. Той може да даде много и на вас самите!

Джо Дюдек за Medium.com

Редактор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ