Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Уебсайтът – вашият най-верен служител
Затворете си очите за минута и си представете, че имате перфектния служител в компанията си.
Той може ефективно да ангажира таргет потребителите ви, да комуникира по креативен начин мисията и историята ви, както и бързо да се адаптира към промените в индустрията ви. Всички тези позитивни неща той прави 24/7, 365 дена в годината. Звучи твърде хубаво, за да е истина, нали?
Е, познайте – вероятно вече този „служител“ вече работи при вас и се казва уебсайт! Вижте как да го развиете!
Първото впечатление може да е единствено
Не е нужно да сте в бизнеса от дълго време, за да знаете, че първото впечатление е най-важно. Позитивното взаимодействие може да превърне потенциални клиент в редовен купувач. Но е 2019-а и повечето първи впечатления вече не стават лице в лице. Вместо това, когато някой иска да научи повече за вас, влиза онлайн и прави няколко клика.
Това означава, че при повечето мнения и впечатления за компанията ви вероятно решаваща роля ще има и уебсайтът и появата му на челните позиции в търсачките. Ако потребителите не намерят това, което търсят за 10 секунди, ще напуснат страницата.
Всеки избор на снимка, дума или дизайн за сайта ви е от значение за доброто първо впечатление. Инвестирайте необходимите време и ресурси за него.
Историята ви е значима
Нищо не грабва вниманието на човек, както добрата история. Включете важни за бизнеса ви факти и личности в специален раздел на уебсайта, защото потребителите може да опитат да изградят по-лична връзка с вас. 52% от посетителите на началните страници търсят секцията „За нас“, така че я поставете на видно място в навигацията.
Личното съдържание като блогове, препоръки от клиенти и биографии на служителите могат да дадат повече сигурност на клиентите, когато става въпрос за това да отворят портмонетата си.
Потребителите искат да се свържат с вас
Потребителите се нуждаят от лична интеракция с вас и често ще използват уебсайта ви, за да се свържат с вас. 64% от потребителите търсят информация за това как да ви пишат или да ви се обадят. Телефонните номера, имейл адресите и данните за физическите локации могат да направят сайта ви ценен ресурс за онези, които искат контакт с вас.
Сайтът е източник на ценни данни
Можете да похарчите хиляди левове за консултанти, които да проучат потребителската ви база и да ви дадат насоки, но знаете ли, че уебсайтът е безценен източник на информация?
Можете да видите обща картина на посетителите – демографски характеристики, прегледано съдържание, брой на кликове, по какъв начин стигат до уебсайта ви. Помислете колко е важна тази информация за развитието на бизнеса ви. Тя може да ви насочи как да разпределяте меркетинг бюджета си, каква ниша запълва компанията ви и какви са потенциалните ви слабости.
И помнете, че уебсайтът не е само за потребителите. Той може да даде много и на вас самите!
Джо Дюдек за Medium.com
Редактор: Габриела Беличовска
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.