Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Арт галерия в метрото лекува стреса - ето как го правят в Стокхолм
"Емоционалната арт галерия" - това е идеята на нова инсталация от билбордове в метрото на шведската столица Стокхолм. Поводът е нова статистика, според която населението на Стокхолм е най-стресираното в Швеция, разказва изданието за маркетинг The Drum.
Собственикът на билборд системата Clear Channel Sweden разработил кампанията явно се е впечатлил от тази статистика и разработил кампанията с мисълта да "профилактира" малко съгражданите си. На билбордовете се показват изображения, които се променят в реално време въз основа на емоциите на минувачите, като използват публично достъпни данни.
Технологията разчита на алгоритъм, изработен по поръчка. Той анализира данните в търсенията с Google, социалните мрежи, онлайн новините и информацията за пътния трафик, за да интерпретира дали хората вероятно са тъжни, тревожни, уморени, стресирани, раздразнени или уплашени. В отговор на това, билбордовете показват една от шест оригинални творби, създадени специално за противодействие на негативните емоции на минувачите. Шест художници са били назначени да изразят особено позитивно чувство, включително щастие, мир, енергия, спокойствие, любящи емоции и безопасност. Всяка картина е противопоставена на дадена негативна емоция.
"С над 250 свързани екрана, метрото е невероятна арена, с която да бъдат достигнати хората", коментира Фин Уикандър, главен директор по продукти и иновации в Clear Channel Scandinavia. "Това е една интензивна среда, в която бихме искали да създадем по-положителен опит. Тъй като нашите екрани достигат до милиони хора всеки ден, ние имаме тази уникална възможност - да използваме нашата технология и инфраструктура, за да опитаме по различни начини да ангажираме пътниците в Стокхолм, например с нов вид изкуство", продължава той.
Изложбата от дигитално изкуство ще бъде в метрото на Стокхолм до 24 март.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.