Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Уорън Бъфет: Намаленията са за глупаците
Когато става дума за ценова стратегия, отличен модел за подражание е бизнесменът и филантроп Уорън Бъфет, който от десетилетия борави с ценообразуването при компаниите, в които инвестира.
Според статия на списание Fortune той често предлага на мениджмънта на брандовете си да отговарят на предизвикателствата на конкуренцията с повишаване на цените или с поддържане на стабилността им. Това е добър съвет, който може да имате предвид при сложни икономически ситуации, включително настоящата.
Какъв е проблемът с намаленията? Да, те привличат потребителите и са страхотен начин да натрупате нови продажби, но когато ги прилагате, обикновено карате хората да започнат да възприемат продукта или услугата ви като нещо по-евтино, не толкова ценно.
Не правете компромис и тогава, когато конкурентите подбиват цената ви – вместо да влизате във война с тях, опитайте да си осигурите стабилност. В крайна сметка тези три неща са по-важни от цената:
Връзка. За да изградите такава с потребителите, инвестирайте в екипа по продажби и инструментите, които се установили, че са ефективни за бранда ви.
Удобство. От всички ресурси, до които имат достъп клиентите ви, най-ценният е времето. Следователно, трябва да направите закупуването на продукта или услугата ви възможно най-лесно.
Уникалност. Ако имате нещо, което конкурентите ви нямат, но то е важен фактор за потребителите, те ще са склонни да платят допълнително за него. Единствено трябва да откриете кое е това нещо и как да накарате хората да го възприемат като ценно и различно.
Джефри Джеймс за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Технологичният сектор подкрепи европейските фондови борси*
Финанси |DeepL обмисля първично публично предлагане в САЩ
Технологии |Мартин Димитров: До края на годината дефицитът ще бъде 5,1%
Икономика |"Възраждане" се обяви против увеличаването на тавана за работници от трети страни в предприятията
Политика |Българин е сред задържаните на хуманитарната флотилия за Газа
Общество |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.