Уорън Бъфет: Намаленията са за глупаците

Уорън Бъфет: Намаленията са за глупаците

Когато става дума за ценова стратегия, отличен модел за подражание е бизнесменът и филантроп Уорън Бъфет, който от десетилетия борави с ценообразуването при компаниите, в които инвестира.

Според статия на списание Fortune той често предлага на мениджмънта на брандовете си да отговарят на предизвикателствата на конкуренцията с повишаване на цените или с поддържане на стабилността им. Това е добър съвет, който може да имате предвид при сложни икономически ситуации, включително настоящата.

Какъв е проблемът с намаленията? Да, те привличат потребителите и са страхотен начин да натрупате нови продажби, но когато ги прилагате, обикновено карате хората да започнат да възприемат продукта или услугата ви като нещо по-евтино, не толкова ценно.

Не правете компромис и тогава, когато конкурентите подбиват цената ви – вместо да влизате във война с тях, опитайте да си осигурите стабилност. В крайна сметка тези три неща са по-важни от цената:

Връзка. За да изградите такава с потребителите, инвестирайте в екипа по продажби и инструментите, които се установили, че са ефективни за бранда ви.

Удобство. От всички ресурси, до които имат достъп клиентите ви, най-ценният е времето. Следователно, трябва да направите закупуването на продукта или услугата ви възможно най-лесно.

Уникалност. Ако имате нещо, което конкурентите ви нямат, но то е важен фактор за потребителите, те ще са склонни да платят допълнително за него. Единствено трябва да откриете кое е това нещо и как да накарате хората да го възприемат като ценно и различно.

Джефри Джеймс за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ