Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|В колелото на социалните медии
Социалните медии често са смятани за необходимост за всеки бранд. Това е вярно, но дали само с тях можем да осъществим целите си в дигиталния свят? Тези пространства са толкова претрупани и „шумни“, че все по-вероятно става да се изгубите на общия фон и да потънете в обемите от информация. На помощ идват алтернативите.
Ваша собствена аудитория
Последователите ви в социалните мрежи не ви принадлежат, което означава, че ако Instagram например реши да промени алгоритъма си, постовете ви може въобще да не достигнат до потребителите и да започнат да ви носят повече негативи.
Затова от ден номер 1 трябва да се борите да изградите ваша собствена аудитория. Уебсайт, нюзлетър и други инструменти, които са директно под вашия контрол, могат да ви помогнат да постигнете консистентност и по-голяма независимост. Въоръжете се с търпение, време и постоянство – ще са ви нужни повече, отколкото за социалните мрежи.
Cost-per-click реклама
Дигиталната реклама не е синоним на рекламата в социалните медии. Тя е много по-всеобхватна форма, включваща също SEO и ремаркетинг. Google Ads вероятно е най-важното дигитално пространство за реклама, в което трябва да сте активни. Причината е, че всички използват търсачката, когато имат нужда от нещо, с ясното намерение да го получат. По-рядко търсим в Instagram и Facebook, отколкото в Google.
Особено ако продавате директно от уебсайта си, трябва да помислите и за ремаркетинга. Той е чудесна възможност да напомните на потенциалните си потребители, че са разгледали продуктите или услугите ви, но все още не са купили от вас.
Полезно съдържание
Интернет е пълен със съвети и трикове, които улесняват живота на хората. Затова и конкурирането за пространство става все по-трудна задача.
Създаването на съдържание ще ви помогне да станете лидер на мнение в индустрията си, особено ако успеете да накарате потребителите сами да започнат да търсят вашите материали съвсем целенасочено.
Освен в социалните мрежи, такова съдържание можете да разпространявате чрез специална секция в сайта си, в платформите за видео споделяне и т.н. Отминаха дните, в които само една реклама, която изважда на показ даден бранд, е достатъчна за стимулиране на продажбите. Днес хората търсят добавена стойност и силно превъзходство, докато проучват от кой да си купят.
Социалните медии се променят светкавично – например преди около година никой не знаеше за TikTok, докато днес това е едно от водещите приложения. Колелото се върти непрекъснато и докато маркетолозите се научат как да се възползват от една платформа, обикновено вече пристига следващата.
Едгарас Катинас за Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.